Gå til innhold

Pikes Peak


Anbefalte innlegg

2019 foreløpige kval-tider

Exhibition Powersport

Carlin Dunne

No. 5

2019 Ducati Streetfighter V4 Prototype

2:34.450

2:46.020

2:41.841

2:36.455

2:35.775

2:34.450

Pikes Peak Heavyweight

Codie Vahsholtz

No. 285

2019 Ducati MTS-1260 Pikes Peak

2:38.747

2:51.318

2:45.994

2:42.166

2:44.692

2:38.747

Pikes Peak Heavyweight

Lucy Glöckner

No. 3

2019 BMW S1000R

2:39.205

2:47.368

2:41.759

2:40.476

2:39.205

2:40.217

Pikes Peak Heavyweight

Rennie Scaysbrook

No. 34

2018 Aprilia Tuono V4 1100

2:40.238

2:46.480

2:44.683

2:42.225

2:40.943

2:40.238

Exhibition Powersport

Robert Barber

No. 139

2019 University of Nottingham UoN-PP

2:41.880

2:56.412

2:49.205

2:46.145

2:41.880

2:45.563

Pikes Peak Heavyweight

Akinori Inoue

No. 54

2018 Kawasaki Z900RS

2:45.165

2:56.761

2:52.170

2:49.473

2:52.663

2:45.165

Exhibition Powersport

Yoshihiro Kishimoto

No. 39

2019 TEAM MIRAI Mark Coverdale IdatenX HC

2:47.939

3:02.858

2:54.433

2:48.774

2:48.267

2:47.939

Pikes Peak Middleweight

Rafael Paschoalin

No. 113

2019 Yamaha MT-07

2:47.966

2:55.233

2:51.221

2:49.757

-

2:47.966

Pikes Peak Lightweight

Chris Fillmore

No. 11

2019 KTM 450 SX-F Factory Edition

2:48.229

2:54.753

2:50.081

2:48.931

2:48.229

2:48.453

Pikes Peak Heavyweight

Cory West

No. 0

2020 Zero SR/F

2:51.442

2:59.763

2:56.665

2:53.583

2:53.045

2:51.442

Exhibition Powersport

Michael Woolaway

No. 211

2019 Ducati Custom

2:58.803

3:09.978

3:01.839

3:00.577

3:00.271

2:58.803

Pikes Peak Heavyweight

Eric Wilson

No. 55

2017 BMW S1000R

3:00.053

3:24.818

3:13.289

3:05.659

3:01.192

3:00.053

Pikes Peak Heavyweight

Kamil Holan

No. 174

2015 Ducati Streetfighter

3:00.148

3:21.853

3:00.148

3:43.765

-

-

Pikes Peak Lightweight

Greg Chicoine

No. 100

2018 Kawasaki KX 470 SPPR

3:00.373

3:06.097

3:02.707

3:00.373

-

3:00.377

Exhibition Powersport

Yasuo Arai

No. 183

1979 Kawasaki Z1000

3:00.404

3:10.800

3:09.257

3:04.292

3:00.404

3:01.965

Pikes Peak Lightweight

Darryl Lujan

No. 69

2013 Honda CRF450R

3:01.871

3:06.616

3:02.848

3:02.954

3:01.871

3:01.887

Pikes Peak Middleweight

Richard Kay

No. 828

2016 Yamaha FZ-09

3:04.168

3:23.251

3:13.157

3:09.511

3:08.652

3:04.168

Pikes Peak Heavyweight

Jeremy Higgins

No. 82

2019 RIT Electric Vehicle Team REV 2

3:04.811

3:30.629

3:18.464

3:15.495

3:09.019

3:04.811

Pikes Peak Lightweight

Joseph Toner

No. 7

2007 Aprilia SXV

3:05.034

3:11.009

3:09.538

3:06.249

3:05.034

3:05.463

Pikes Peak Lightweight

Luca Trivella

No. 712

2009 Aprilia SXV

3:05.401

3:20.113

3:09.920

0:00.000

3:10.044

3:05.401

Pikes Peak Lightweight

Theo Bernhard

No. 42

2019 Husqvarna FS450

3:06.209

3:12.593

3:09.316

3:07.499

3:06.209

3:06.310

Pikes Peak Heavyweight

Stefan Dolipski

No. 119

2019 BMW S1000R

3:06.664

3:19.257

3:16.411

3:12.996

3:09.698

3:06.664

Pikes Peak Lightweight

Sun Tong

No. 27

2018 Husqvarna FS450

3:08.384

3:21.008

3:15.103

3:12.370

3:09.985

3:08.384

Exhibition Powersport

Tyler Portillo

No. 47

2007 Yamaha Raptor

3:11.544

3:19.038

3:14.825

3:13.829

3:11.544

3:12.332

Pikes Peak Lightweight

Thomas Kendall

No. 757

2008 Yamaha YZ450F

3:14.182

3:30.522

3:25.917

3:26.806

3:17.108

3:14.182

Pikes Peak Middleweight

Jimi Heyder

No. 442

2014 Yamaha FZ-09

3:24.781

3:36.493

3:31.689

3:29.301

3:26.182

3:24.781

Pikes Peak Lightweight

Mark Bartle

No. 313

2018 Honda CRF450

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Vet ikke hvor de enkelte dekk produseres, men er relativt trygg på at disse produsentene ikke risikerer sine gode navn og rykter på en udugelig fabrikk. Noe av den voldsomme prisøkningen er visstnok at mye av dette ble laget i Russland. Hvis det var ok, så er nok de beste kinesiske fabrikkene også innafor. Metzeler har suksess i sport touring segmentet med sitt ganske nye 01. Store fremskritt fra de fleste produsenter fremdeles. Artig at de får til det. Det dekket ville jeg valgt hvis jeg ikke hadde ganske store forventninger til mine dekk på bane.  Vi har for tiden ikke en konkret dekkavtale blant medlemsfordelene. Usikkert om det er mer å hente enn det man lett får på egenhånd, så det er ikke sikkert vi etablerer ny avtale. Dessuten er mitt inntrykk at de fleste sliter mer med å få lagt om enn å kjøpe dekkene billig. Vi får se. 
    • Jeg får lyst på de Metzler M9 RR, som du har. Eller Pirelli Rosso lV. På ST'n har jeg Metzler Roadtec Z8. I kategorien sport touring.  Det er faktisk, "made in China". Noe som gjør meg litt betenkt, men skal vel ikke ha noe å si... Toppmodellene er vel fortsatt tyske kanskje?
    • Det burde jeg svare at ikke er relevant, men jeg klarer ikke det 😁 Metzeler M9 RR og det er et godt eksempel på hvor flinke produsentene er til nyutvikling. Holder lenger enn sin forgjenger M7 RR OG er bedre på alt. Svært nær RaceTec på bane også. Metzeler er eid av Pirelli og de to merkene har noen likheter, men også merkbare forskjeller. Jeg har fått inntrykk av at Rosso IV og M9 RR er "søsterdekk". Muligens er M9 RR noe stødigere i oppbyggingen (ikke sitér meg på det). Jeg har holdt meg til Metzeler fordi jeg opplever de dekkene som veldig forutsigbare. Jeg kan kjenne at nå slipper det, men relativt gradvis og udramatisk. Jeg vet hvilket trykk som gir hvilket resultat og jeg stoler på dekkene. Jeg gidder ikke bygge opp all den kunnskapen på nytt med et annet merke. Da jeg kjørte racing med Monsteren oppgraderte jeg til RaceTec (SuperCorsa SPs søster?)(SC?) fordi jeg hadde brukt opp M7 RR sitt potensiale. Det slapp både foran og bak, så tiden var inne for neste nivå. Det nivået var RaceTec og da tok jeg ytterligere 3 sekunder på Rudskogen.  Antagelig er det like greit å kjøre Pirelli. Eller Dunlop. Eller Michelin. Eller xxxxx  Jeg har ikke erfaring med alternativene. Jeg kan bare sammenligne med ytelsene jeg ser på andre ekvipasjer når vi bremser, svinger og aksellerer.  Dette er et fagfelt med enorm detaljrikdom og uendelig antall variabler. Inspirerende eller frustrerende alt ettersom. Mitt inntrykk er at de fleste ikke bryr seg all verdens. For oss som bryr oss er det fort gjort å rote seg inn i for mange detaljer. Legg til det overlappende nabo-fagfeltet demping og fjæring så blir det lett uoversiktlig. Eller inspirerende?  Til ditt bruk er jeg helt sikker på at M9 RR og Rosso IV er midt i blink. Kanskje noe lignende fra andre merker også.  Felgen din er 5,5 tommer, vel? Da er 180 med dagens teknologi/oppbygging anbefalt. 190 funker kanskje, men er litt dyrere og litt feil(?) 50 profil er fin. Ikke helt feil med 55, men muligens unødvendig. 
    • Takk for gode råd Lars. Da dropper jeg i alle fall Super Corsa. Hva bruker du?
    • Hei. Er det noen som er interessert i å kjøpe bagster til Monster?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer