Monster 900 i.e
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Jeg får antagelig dratt meg ut av sengen i tide, jeg også. I så fall sees vi. ☀️ -
9 år siden vi var på Cartagena banen i Spania og kjørte sist. Årene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjørte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager. Jeg var der en tur i dag for å se Racing4fun sammen med en tysk arrangør. 80-90 stk på banen, 4 grupper og god plass. Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut den😁 Været er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte å regne da jeg kjørte inn på banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute å kjørte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpå og kjørte mange runder, sprekt det. Hyggelig å treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne på godlukta, må si det kribler litt i fingra fortsatt… Snart sesongstart😀 PB 2014, kjølevæske tappes og vann helles på. Omvendt prosedyre når det pakkes for hjemreise i tilfelle frost. 999R modifisert. 2014, sporvalg trening med Kjersti. 848 og 999R 2014, fredagsløp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk. 2016, Kjersti klar for 1 gangs kjøring med Panigalen. 2016, undertegnede ut for testing. 2025, «nye» Panigale V4 2025, vått
-
Av stoppitide · Skrevet
Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier så kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. Unngå det hvis du kan. Send dem et skriftlig spørsmål der du spør om Bilansvarsloven pålegger dem å dekke ansvar + førerulykke også på bane, kjørende uten konkurranse, racing, tidtagning.
Anbefalte innlegg