Per Kristian Jørgensen Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Hei, noen som vet fargekoden til den røde rammen på Ducati og hvor det er best å kjøpe en touch up pensel med lakk? Mvh PK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucas Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Hei Per Kristian Om jeg ikke tar feil så er Anniversary Red - 473.101. Jeg har faktisk en hjemme. Du kan sjekke det ut først om du vil. Lucas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Kristian Jørgensen Skrevet 11. april 2019 Forfatter Del Skrevet 11. april 2019 Du har helt rett Lucas, takk. Sjekket brukermanualen og der sto det. Hvor kjøper man den? Kan det bestilles hos Løvås? Om du gidder så kan du gjerne ta den med neste gang det trilles på veien :-) Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucas Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Usikker hvor eller hvem, jeg kjøpte min på ebay. Du kan sjekke der, evnt kan vi bruke den jeg har 🙂 Tror bilxtra på stoa kan lage en liten flaske også. De kan også lese farge sånn at du sikrer deg det blir likt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg