Gå til innhold

Vårsjekk hos Eker Performance


Anbefalte innlegg

Det tilbys i år gratis vårsjekk for medlemmer hos Eker Performance i Fredrikstad 7. mai kl 15:00 til 19:00.

Med få forhåndspåmeldte åpner vi for Drop In i hele tidsrommet. Eker har kapasitet på 16 sykler denne kvelden, kom heller tidlig enn sent for å sikre at de rekker sykkelen din.

Vårsjekken tar ca 15 minutter og omfatter en generell gjennomgang av din Ducati med spesielt fokus på bremser, kjede, drev, oljenivå og lufttrykk med etterfylling av luft ved behov. Ved behov for etterfylling av olje kan det kjøpes av den enkelte på stedet. Oppdages det under sjekken at det er noen større mangler eller feil, vil det bli anbefalt å bestille time på verkstedet for å få dette reparert. Eker har ikke kapasitet til å ta dette under vårsjekken.

En vårsjekk - enten man har kontroll på dette selv, gjør det et annet sted, eller hos Eker - anbefales på det sterkeste.

eker.png

Endret av KjetilF
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmm... da er det fremdeles ledig i tre timer og tre kvarter. Nok til at Presidenten får full service, vask og polering. PLUSS flere kopper kaffe fra den sensasjonelt velsmurte kaffemaskinen (ække ofte sånne kontormaskiner lager velsmakende kaffe, men denne gjør det)

Si fra hvis du vil utfordre meg på de timene eller ta en liten fight i drop-in-køen 👊😎 meld deg på / drop in og rull terningene.

Fra spøk til revolver: hjertelig velkommen til et klubb-betalt supergunstig Medlemstilbud. Koselig ettermiddag og betryggende Ducatipleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldingen er super for morgendagen, det later til å bli en hyggelig vårsjekkseanse hos Eker Performance, med nyttig sjekk av sykkel og hyggelig mingling. Kom heller tidlig enn sent hvis du kan 😎

Velkommen på drop in!

0FCE5A6F-563E-4F65-930B-A58E69B3DCFF.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier så kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. Unngå det hvis du kan. Send dem et skriftlig spørsmål der du spør om Bilansvarsloven pålegger dem å dekke ansvar + førerulykke også på bane, kjørende uten konkurranse, racing, tidtagning. 
    • Hvilke selskaper er det problemer med?
    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer