Gå til innhold

Brembo bremseskiver og bremmekloser foran 


XD1262

Anbefalte innlegg

Selger 2 stykk Brembo bremseskiver foran til Ducati med delenr : 49241011A Har sittet på en 2016 modell, rullet ca 6 000km. Tykkelse ca 4,6mm

Selger også 2 par Brembo (venstre + høyre) bremseklosser med dele nr : 61341021A Til Brembo M4.32 kalipere, ca tykkelse igjen 3,4 mm.

I følge dele nummer på bremskiver passer de til følgene Ducati: (fra år og nyere/ sjekk opp i mot ditt delenr)

< 2009 Monster 796 / 821 / 1100 / 1200

< 2011 Multistrada 1200 / S/ touring/ Pikes Peak

< 2011 Diavel

< 2013 Hypermotard

2012 - 2015 streetfigher 848

< 2016 Xdiavel/ S

< 2017 Supersport 939

 

I følge delenr : på bremseklosser passer de til følgene Ducati: (fra år og nyere/ sjekk opp i mot ditt delenr)

< 2016 Scrambler Icon / Full Throttle/ Classic / Desert Sled / urban enduro / cafe racer

< 2014 Monster 821 /Dark / 1200

< 2015 Monster 797/ 797 +

<2013 Hypermotard/ 939 / SP / hyperstrada

< 2017 Supersport 939

< 2016 Xdiavel

Selges samlet eller hver for seg (skiver/ klosser) - 80 % avslag i forhold til nypris Evt bud. Ny pris per skive: ca 2 900,- ~ 3 200,- Selges samlet begge skiver: 1 600,- Ny pris per par klosser: ca 850,- ~ 900,- Selges samlet begge par: 400,-

Eller total : 1 800,- Frakt på 149,- kommer itillegg om Posten skal frakte det hjem i postkassen din.

 

Flere biler finnes i finn.no annonse: 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138637722

 

722_1638894206.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
    • Rart det er så mye støy rundt dette. Desmodromene har vel arrangert banedager siden 2004 ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer