Gå til innhold

Jerez 2019?? Er det noen her inne som skal bli med racing4fun.no på tur?


Anbefalte innlegg

På skrivende stund sitter jeg å gleder meg enormt til å reise til Jerez i Spania i februar 🙌🙌 sykkelen er nesten race ready! Har skaffet dekkvarmere og semi slicks, samt nye bremseklosser rundt om. Alt blir gjennomgått før avreise nye vesker på alt og sjekk på alt 😁 blir som et lite barn som venter på julaften! 

IMG_20181210_182538_687.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nedover. Vær så snill å ikke bli skremt når du ser hodet mitt stikke frem mellom dekk og utstyr når du åpner kassen din i Spania.

Neivel.... joda, det pleier å være noen av oss i Spania, men litt varierende grad av publisering i forkant.

Ønsker deg en fantastisk opplevelse! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i din transportkasse 😉 Ikke vært på slike baneturer. Da jeg kjørte race med min Monster var det med skrujern, hammer og tape i tailbag. Jeg vet altså ikke hva man tar med seg til Spania. Vær tålmodig så dukker det nok opp svar fra de som har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal dit - for 3. gang. Fantastisk bane 🙂 

Ta med ekstra dekk sett. Jeg sliter ett sett pr 2 fulle dager. Det kan være fuktig så regndekk er ikke dumt å ta med . Crash deler som styrepinner , footpegs og ekstra vindskjerm. Dekktrykksmåler og pumpe. Ikke tillatt med frostveske så om du ikke tar vare på den du tapper må ny på ved retur. Verktøy er en selvfølge. Tape for å dekke til lys om du har gatesykkel. oIMG_2817.thumb.JPG.4ae5206b7bce1d5c0f2b8641d4636f51.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
    • Rart det er så mye støy rundt dette. Desmodromene har vel arrangert banedager siden 2004 ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer