Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Passer ikke.

Diameter større enn på 800 (og S4R for snodighetens skyld). Lengde på rørene p.g.a. større slaglengde. Muligens, vet ikke sikkert, annen utforming av eksosutslippet.

Du kan sikkert sveise og skjøte litt her og der, men det mangler også Ducati Performance ECU som bør byttes i samme slengen - skjønt de endringene du 'trenger' delvis kan ordnes med Power Commander og/eller en omprogrammering/'flashing' av din originale ECU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

https://www.ebay.com/itm/COPPIA-TERMINALI-TERMIGNONI-OMOLOGATI-DUCATI-MONSTER-S2R-800-1000/401596940054?hash=item5d810aff16:g:ZPYAAOSw1SJblj0K

Ikke 100% sikker, men ganske nære, på at dette ble laget til S2R800 og S4R. Ikke til S2R1000. Husker ikke hvorfor det ikke skulle gå, men lurer på om 1000 har forskjellig diameter i skjøten. Samma detfordi det i hvert fall passer 800. Kairon hadde et slikt.

https://www.ebay.com/itm/DUCATI-MONSTER-S2R-MS2R-TERMIGNONI-Carbon-Slip-On-Muffler-MS4R-yyy/264123882299?hash=item3d7f029b3b:g:uNUAAOSwdwVcNDiR:rk:2:pf:0

Det 'vanlige' ^

Jeg synes også MIVV sitt anlegg ser bra ut. I tilfelle du kan kikke bortenfor Termignoni....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Termiene du linker til er fete. Men Mivv har laget et sett som er mye kortere. (og koster nesten halvparten)

https://www.mivv.com/en/products/d-011-l2s-ducati-monster-s2r-800-2005/

Og så fant jeg en decat variant jeg ikke har sett før.

https://www.motorcycle-exhausts.co.uk/ST_Decat_pipe_DUCATI_Monster_S2R_800_200507--product--2978.html

 

Sammen kan dette bli ganske kult tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Satte 999'n på vekta i dag. 191 kg. med tom bensintank. Det er ikke så geærnt. Var tyngst foran faktisk🙄 Har fortsatt gel batteri.
    • Tirsdag 20. Mai klokken 15:00 – 19:00 Velkommen klokken 15 - 19 med fem gromme pass for alle. Oppmøte kl 14. Les vår ABC grundig, memorér og følg den. Obligatorisk teknisk kontroll kl 14 Førermøte kl 14.30 Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1.800 frem til 1. Mai. Fra 1. Mai er prisen 2.100 Påmelding stenger 18. Mai kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding) Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Mai.  Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene.  Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 400 ekstra for deltagelse.   Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring.  Gruppeinndeling: Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er din første gang med oss på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo Rød = for de med mer erfaring Spørsmål?  [email protected]    
    • Tirsdag 24. juni klokken 15:00 – 19:00 Velkommen tirsdag 24. juni, klokken 15 - 19 med fem gromme pass for alle. Oppmøte kl 14. Les vår ABC grundig, memorér og følg den. Obligatorisk teknisk kontroll kl 14 Førermøte kl 14.30 Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1.800 frem til 1. juni. Fra 1. juni er prisen 2.100 Påmelding stenger 22. juni kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding) Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Juni.  Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene.  Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 400 ekstra for deltagelse.   Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring.  Gruppeinndeling: Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er din første gang med oss på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo Rød = for de med mer erfaring Spørsmål?  [email protected]    
    • I samarbeid med importøren Ducati Sverige-Norge ønsker Desmodromene velkommen til en kanondag på Rudskogen så syklene våre kan komme til sin rett og førerne få litt instruksjon. Der vil førere av alle erfaringsgrader få prøve seg. Alle Ducatister er velkomne denne lavterskel-dagen. Vi ønsker at alle skal få prøve seg på sine smykker fra Borgo Panigale. Gjester og medlemmer i skjønn forening.  Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring. Vår ABC ligger til grunn for at vi år etter år arrangerer banedager med flott stemning, høy kvalitet og trygge rammer.   Velkommen fredag 1. august, klokken 08 -16 Oppmøte kl 08.00 Les vår ABC grundig, memorér og følg den.    Obligatorisk teknisk kontroll kl 08.00  Førermøte kl 08.30  Påmelding gjøres lenger ned på siden for 2.400 frem til 1. juli. Fra 1. juli er prisen 2.900 Påmelding stenger 30. juli kl 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding) Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Juli.   Gruppeinndeling: Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis første gang på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo Rød = for de med mer erfaring    Spørsmål?  Kontakt [email protected]      
    • Jepp 👍 ... og for ordens skyld; ingen ble sendt hjem i fjor.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer