Gå til innhold

Julelunsj for Donnas

Anne

Anbefalte innlegg

Hei Donnas!

En "gammel" tradisjon er igjen på trappene, og vi samles igjen til en førjulslunsj for Donnas.

Det er booket bord på Olivia i Hegdehaugsveien,  lørdag 15. desember kl 1400-1600
Og dersom det er ønskelig kan vi treffe de Don's ene som vil se oss, etter lunsjen.

Jeg har laget et eget event på fb, meld deg på der eller på denne linken her på hjemmesiden.

Dette blir stas 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Veldig mye god info her, tusen takk for det, kommer nok flere spørsmål 🙂   Vognkortet spesifiserer faktisk kun 1 person. Må vel ta kontakt med vegvesenet ang dette. Sykkelen ser ut som ny og fikk byttet framdekk, kjede, drev, clutchpakke og alle væsker ifjor sommer, alt annet ser veldig bra ut. Tenker å ta oljeskift, reimer og ventil sjekk nå før sesongstart og som skrevet her svingarm og motorbolter samt bytte bakdekk pga alder.
    • Reimer kjøper du hos Løvaas i Holmestrand. Det kan være lurt å dra ut en og en motorbolt og svingarmsbolt, Rense og smøre m fett. Særlig svingarmsbolten har en tendens til å sette seg. Sjekk hvor gamle dekkene er.
    • Hei og velkommen til oss såvidt litt gale 😎 1. Den er typegodkjent for to. Hvis den pr i dag, i henhold til vognkort, faktisk bare skal frakte én, så antar jeg at en tidligere eier har bedt om en slik endring. Uvisst hvorfor. Har du bilder? Tast inn reg nr ditt hos vegvesenet for litt kjøretøyinfo kanskje? 2. Det enkleste er å bestille reimer fra en forhandler. De sender ofte på dagen. Jeg setter litt penger (12 kroner?) på at delenummeret er byttet underveis. Reimene de selger nå er nok mer holdbare enn den gang da. Muligens noe rimeligere med det fullgode alternativet som ingeniør Krista i CaliforniaCycleworks produserer. Exact Fit. Jeg tror de har en flink engelsk agent som gjør frakten rimeligere.  Hvis du vil sjekke priser og delenummer kan jeg foreslå (blant sikkert noen flere) å laste ned fra DucatiOmaha. Hent ut delenummer, google "Ducati # -------" så ser du priser og som regel nye delenummer hvis de er byttet. 3. Selv om du sikkert vet om de merke-uavhengige tingene, så ramser jeg likevel opp noen typiske; bytt dekk, bremsekomponenter, fjæring, demping, hjuloppheng og -lagere, bensin, rust i tank (S4R har vel ståltank?), filtere, olje, hydraulikk her og der, kjølevæske og -pumpe, radiator, plugger, spjeldhus rent smurt og happy, skit og lort i sylindere, ledningsnett, koblinger, sikringer, reléer, startmotor, pakninger, tettingsringer, kjede og så kan du fylle inn mer selv. ps husk å sveive opp oljetrykk (uten plugger koblet til) før første start! Litt mer typisk for Ducati (ikke noe spesielt for S4R faktisk); fukt i speedometer? tørr-clutch rusten? Regulator/omformer har dårlig rykte. Reimer må byttes. Vær NØYE med ventiljustering (jeg kan veldig lite om det - ring et verksted eller google. IKKE facebook) Spurte du om oppgraderinger? Jepp 🙂  Gaffelen har litt primitiv demping. Demperen bak litt bedre. Lineære fjærer foran og bak værsågod.  Skiver kanskje. Klosser helt sikkert. Heve bak/senke foran for mer svingvillig.  Hvis motoren er i god stand og servicen blir skikkelig, så er 996 Desmo Quatro motoren ganske så fantastisk og underholdende. Ikke så klin gal at den er vanskelig å mestre - mer sivilisert og forutsigbar. Masse respons og lekevillig.  Lykke til!   
    • Hei Akkurat kjøpt meg en 04 Monster S4R som jeg har noen spørsmål til. km std 39000km og siste service ble utført sommeren 2019 med km std 28000   1. Noen som vet hvorfor denne sykkelen bare er registrert for 1 person? 2. Hvilke reg reimer (merke, delenummer) kjøper dere til disse motorene? og hvor? 3. Sykkelen har stått mye rolig de siste årene og skal gjøre service på den selv. Noen tips til hva jeg skal være ekstra påpasselig med på denne? 
    • Nice, dit bør vi komme oss 😁🏍🇮🇹👌
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer