Gå til innhold

SPOILERS! MotoGP og WSBK uten å ødelegge spenningen for andre


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

 han har aldri vært på pallen, men se på'n nå. Best på FP1, 2 og 3

 

1 21 M. RINALDI ITA Team GOELEVEN Ducati Panigale V4 R IND 1'49.574 7 166,802 309,5

2 45 S. REDDING GBR ARUBA.IT Racing - Ducati Ducati Panigale V4 R 1'49.963 0.389 0.389 9 166,212 314,0

3 1 J. REA GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR 1'50.003 0.429 0.040 8 166,152 308,6

4 60 M. VAN DER MARK NED PATA YAMAHA WorldSBK Official Team Yamaha YZF R1 1'50.173 0.599 0.170 8 165,895 307,7

5 7 C. DAVIES GBR ARUBA.IT Racing - Ducati Ducati Panigale V4 R 1'50.351 0.777 0.178 10 165,628 313,0

6 91 L. HASLAM GBR Team HRC Honda CBR1000RR-R 1'50.363 0.789 0.012 10 165,610 315,8

7 64 F. CARICASULO ITA GRT Yamaha WorldSBK Junior Team Yamaha YZF R1 IND 1'50.446 0.872 0.083 9 165,485 307,7

8 19 A. BAUTISTA ESP Team HRC Honda CBR1000RR-R 1'50.466 0.892 0.020 9 165,455 317,6

9 76 L. BAZ FRA Ten Kate Racing Yamaha Yamaha YZF R1 IND 1'50.512 0.938 0.046 7 165,387 301,7

10 31 G. GERLOFF USA GRT Yamaha WorldSBK Junior Team Yamaha YZF R1 IND 1'50.651 1.077 0.139 8 165,179 311,2

11 66 T. SYKES GBR BMW Motorrad WorldSBK Team BMW S1000 RR 1'50.773 1.199 0.122 8 164,997 304,2

12 33 M. MELANDRI ITA Barni Racing Team Ducati Panigale V4 R IND 1'50.862 1.288 0.089 7 164,864 314,0

13 54 T. RAZGATLIOGLU TUR PATA YAMAHA WorldSBK Official Team Yamaha YZF R1 1'50.868 1.294 0.006 10 164,856 310,3

14 77 M. SCHEIB CHI ORELAC Racing VERDNATURA Kawasaki ZX-10RR IND 1'50.963 1.389 0.095 10 164,714 306,8

15 12 X. FORES ESP Kawasaki Puccetti Racing Kawasaki ZX-10RR IND 1'51.210 1.636 0.247 9 164,349 305,1

16 50 E. LAVERTY IRL BMW Motorrad WorldSBK Team BMW S1000 RR 1'51.462 1.888 0.252 8 163,977 314,9

17 40 R. RAMOS ESP OUTDO Kawasaki TPR Kawasaki ZX-10RR IND 1'51.978 2.404 0.516 10 163,221 302,5

18 71 M. FERRARI ITA Motocorsa Racing Ducati Panigale V4 R IND 1'52.352 2.778 0.374 10 162,678 312,1

19 13 T. TAKAHASHI JPN MIE Racing HONDA Team Honda CBR1000RR-R IND 1'52.524 2.950 0.172 9 162,429 305,9

20 20 S. BARRIER FRA Brixx Performance Ducati Panigale V4 R IND 1'52.904 3.330 0.380 10 161,883 312,1

-------------------------------------------------- Out 107% in this Session --------------------------------------------------

21 22 A. LOWES GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag forsøkt å få sett sendingene fra superbike-vm på Eurosport, (via Get), men det må jeg si har vært alt annet en lett. Er det noen andre som opplever Eurosport som fullstendig ute å sykle, dvs sender alt annet en det de har satt opp i sendeplanene sine? Det virker jo som de gir fullstendig f...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, andre.bergheim skrev:

Har i dag forsøkt å få sett sendingene fra superbike-vm på Eurosport, (via Get), men det må jeg si har vært alt annet en lett. Er det noen andre som opplever Eurosport som fullstendig ute å sykle, dvs sender alt annet en det de har satt opp i sendeplanene sine? Det virker jo som de gir fullstendig f...?

Tragisk. (bortsett fra at de faktisk sendte LIVE i går og i dag formiddag)

Jeg kan leve med at de prioriterer mer populære idretter når det kræsjer, men hva faen er begrunnelsen for å sende SuperSport i STEDET for SuperBike. Nå går samme tenniskamp på BEGGE kanalene.

  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurosport har bare blitt dårligere de siste årene. Før, (mange år siden...) sendte de stort sett det som var oppført. Tok opp alltid programmet etterpå for sikkerhets skyld. Nå så vet en ikke hva som blir sendt uansett hva de setter opp i programmet. De siste rundene har de sendtSP, 1'løp og SP løpet søndag. Merkelig som det blir skrevet at de sender SS i stedenfor SBK. Hadde ikke Eurosport vært en del av kanalpakke er det ikke mye å betale for, hvis en ikke er interessert i golf, sykling, tennis og snooker. Hvis du er interessert i disse grenene er det bare å velge og vrake i sendinger.

Æ BLIR SÅ FØRBANNA😤👺☠️

Per

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, andre.bergheim said:

Jeg ser F1 og MotoGP hos Viaplay, og det funker ganske greit. Regner med en får en del ekstra features med videopass?

Tilgang til alt av trening, kvalifisering og løp i MotoGP/Moto2/Moto3 samt gamle arkiver.

Samme gjelder for F1/F2/F3. Har i tillegg her muligheten å følge andre kameravinkler enn kun live sending, feks førerkamera.

Om man kun ser løpene i øverste klasse så spørs det om det er verdt kostnaden. Om man vil få med seg alt så er det absolutt verdt det. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 7 måneder senere...

Ja, da klarte vi det endelig igjen. Like gjerne dobbel tittel. Både Bagnaia i MotoGP og Bautista i WorldSBK.

Hvis jeg husker riktig var det sist i 2007 vi vant MotoGP med Stoner og 2010 WSBK med Checa

Likevel klarer Ducati å holde seg image-messig helt i toppsjiktet. Man må regne med at the double er sterkt nok til å fylle Ducati med stolthet som varer et stykke inn i e-racing.

GRATTIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
    • Rart det er så mye støy rundt dette. Desmodromene har vel arrangert banedager siden 2004 ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer