GĂ„ til innhold

Oppgradert hjemmeside 🎂

Anbefalte innlegg

www.desmodromene.com er oppdatert!

Samme lĂžsning men i ny og forbedret utgave.

Mye er likt, noe er nytt men alt i alt har vi en mer robust hÄndtering av medlemsregister enn tidligere.

Vi har noen utfordringer med selve betalingslÞsningen men dette er det forventet en lÞsning pÄ rett over helgen (ETTF: 3-5 September)

Alle som Þnsker Ä registrere seg kan i mellomtiden bare registrere seg ogsÄ vil disse bli fulgt opp sÄ snart betalingslÞsningen er pÄ plass.

Tilbakemeldinger er bra, legg gjerne igjen en kommentar!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 1.9.2018 den 18.06, Christoffer Cappelen skrev:

Vi har noen utfordringer med selve betalingslÞsningen men dette er det forventet en lÞsning pÄ rett over helgen (ETTF: 3-5 September)

Betaling av medlemskap virker nÄ som planlagt.
Foreningen aksepterer Visa, Mastercard og 🍊Pay

Muligheten for Ä lagre Visa og Mastercard for Ä bli automatisk trukket ved fornyelse har en feil, men jeg regner med Ä fÄ dette i orden fÞr Ärsskifte nÄr de aller fleste skal betale for neste Ärs moro

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrĂ„der

• 9 Ă„r siden vi var pĂ„ Cartagena banen i Spania og kjĂžrte sist. Årene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjĂžrte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager.  Jeg var der en tur i dag for Ă„ se Racing4fun sammen med en tysk arrangĂžr. 80-90 stk pĂ„ banen, 4 grupper og god plass.   Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut den😁  VĂŠret er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte Ă„ regne da jeg kjĂžrte inn pĂ„ banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute Ă„ kjĂžrte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpĂ„ og kjĂžrte mange runder, sprekt det. Hyggelig Ă„ treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne pĂ„ godlukta, mĂ„ si det kribler litt i fingra fortsatt
 Snart sesongstart😀 PB 2014, kjĂžlevĂŠske tappes og vann helles pĂ„. Omvendt prosedyre nĂ„r det pakkes for hjemreise i tilfelle frost.    2014, sporvalg trening.  2014,  fredagslĂžp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk.    2016, Kjersti klar for 1 gangs kjĂžring med Panigalen.    2016, undertegnede ut for testing.    2025, «nye» Panigale V4   2025, vĂ„tt
    • Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier sĂ„ kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. UnngĂ„ det hvis du kan. Send dem et skriftlig spĂžrsmĂ„l der du spĂžr om Bilansvarsloven pĂ„legger dem Ă„ dekke ansvar + fĂžrerulykke ogsĂ„ pĂ„ bane, kjĂžrende uten konkurranse, racing, tidtagning. 
    • Hvilke selskaper er det problemer med?
    • Jeg har fĂ„tt klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dĂ„rlige sprĂ„kkunnskaper, dĂ„rlig tid eller manglende Ăžnske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppfĂžrsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene Ă„ regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak pĂ„ alle disse Ă„rene? NĂ„r det kommer til full kasko, kan jeg skjĂžnne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer