Oppgradert hjemmeside đ
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Av Jon Tangenes · Skrevet
Jeg kjÞpte ogsÄ klosser foran og ei Brembo Oron skive til min 999, fra Caprimoto i vinter. Men jeg har ikke fÄtt testa de enda (like fÞr). Meget hyggelige priser de har der! Skiva er litt tynger enn orginalskiva (+300g) Klossene av typen Brembo (07BB33SR) Sintered Racing klosser. AltsÄ en mellomting mellom vanlige og rene racing klosser. Kan du skrive litt om hvilken type klosser du kjÞpte? Det er omtrent slik: Slutter delenr pÄ RC - Extreme racing                                     SR- Sintered Racing     A, LA, SA , eller SP -                   Street OgsÄ har de noen Keramiske greier, til en helt annen pris, det betyr, Kun bane, Extreme Racing. -
Sjekket innlegget ditt i dag og bestilte komplett til front đ gleder meg...đ
-
Av stoppitide · Skrevet
Bransjen rÞrer pÄ seg, kan man lese. I dag var bÄde jeg, endel andre og Arnestad fra Triumph-ex-storselger AMD innom pÄ Äpningen av Oslo-filialen til AGM. Er det sannsynlig at disse dramatiske endringene gavner importÞrene/merkene eller feilberegner de forhandlernes posisjon etter mange Ärs kundebearbeiding? Hyggelig dag likevel. Kaffemaskin og spotlights i taket. -
Av Hans Bjarne Meisler · Skrevet
Hei, hvilke datoer er denne turen? Og hvor mange dager? -
Av Trond Bentzen · Skrevet
Da fungerte det, rom bestilt đ
-
Anbefalte innlegg