Duracell Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Velkommen til DEPPEFEST for Desmodromene 3 November 2017. 1800 Det blir i Asker sentrum, på restaurant Glorosio, med gode parkeringsmuligheter og tog i begge retninger :-). Husk å være snar med påmeldingen, det er begrenset med plasser. Her er Menyen. Husk å bestille her samtidig som du melder deg på: Meny Diavel eller Monster: Meny: DIAVELFORRETTCARPACCIO DI MANZO AL BALSAMICOLimemarinet tynneskive av oksefilet med rucola og balsamicoPENNE ALLA BOSCAIOLAPasta med biff sopp og rødvinsausTIRAMISU'Italienske ostkake med espresso caffe.pris :390,- per pers.Meny :MONSTERFORRETTBRUSCHETTA ALLA ROMANAGRILLEDE BRØDSKIVE MED FERSK TOMAT BASILIKUM HVITLØK PARMASKINKE E MOZZARELLACONTROFILETTO AI FERRIOKSE YTREFILET MED PROVENCE KRYDDERGRØNNSAKER OG POTETSEMIFREDDO DI MANDORLAItalienSKE MANDEL PARFAITpris: 420,- per pers. Restaurant Glorioso ASStrøket 15 A1383 AskerPino LoMonacoTlf: 928 18 782[email protected][email protected]http://www.glorioso.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracell Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg Kommer. Og vil ha Meny Monster, selvfølgelig :- Annelie kommer også, tar antakeligvis en Diavel uten kjøtt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Spennende menyvalg, men hva med de som ikke spiser kjøtt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jipettersen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg kommer. Tar en Diavel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Spennende menyvalg, men hva med de som ikke spiser kjøtt da? Vi kommer begge. Jeg foretrekker Diavel. Kjersti venter på "veggis alternativ" eller bestiller selv. Når ca starter festen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Thoresen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg kommer. Monster meny på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kommer. Meny Diavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMoen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Vi kommer begge. Jeg foretrekker Diavel. Kjersti venter på "veggis alternativ" eller bestiller selv. Når ca starter festen da? Resturanten vil ordne med veggis alternativ. Enten så får vi ordnet en "Scrambler" meny eller så tar vi bestilling på stedet. Jeg får avklart dette iløpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMoen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Festen starter 18:00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kjersti vil ha "Streetfighter" veggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracell Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 Annelie vil ha SSS Veggis :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Eg kjem og det må bli MONSTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rep Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Så hyggelig! Jeg blir med på en Monster seff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir Dugstad 749dark Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg kommer, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg kommer. Prøver gjerne en Diavel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 +1, monstermeny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik Engja Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Går for en Diavel, kommer uten sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMoen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Angående vegetar: Jeg snakket med resturanten idag og vi ble enig om at de som ønsker vegetar bestiller på stedet ved ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilF Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg blir med, og spiser gjerne Monster. PS: Avventet litt med tanke på hva dere skulle døpe vegetaralternativet. Hadde det blitt Streetfighter ville jeg nok endt med boikott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas Sivertsen Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg kommer gjerne og går for en MonsteR med flytende tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henning Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg kommer og vil selvsagt ha en Monster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordor Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Kommer også forbi, tar gjerne en Diavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JJEVO1100 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Elena og jeg kommer. 2 x Diavel på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeivP Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg kommer og tar gjerne en Diavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg