Gå til innhold

Ducati Panigale 1199 banesykkel


perern

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min 1199 Panigale banesykkel.

Det er en 2012 mod med motor bygget av Biggelaar Special Performance i fjor sommer med Carillo råder. Dette er en god oppgradering i forhold til standard motor som sliter med at råder knekker med motorhavari som konsekvens.

Etter ny installasjon har motoren kjørt ca 11 banedager eller ca 15t.

Olje og filter ble skiftet før DW.

Nytt kjede.

 

Sykkelen fungerer godt og er meget sprek. Dyno test hos Biggelaar ga ca 180hk på bakhjulet.

GPS laptimer i displayet.

Kåper ok, litt smårep på styrekåpe og den ene sidekåpen etter en liten lowesider.

 

Utstyr utover det som er montert på sykkelen :

Ekstra felgsett (OZ), bakdrev, clutchlameller og depostøtte bak .

Ekstra radiator og oljekjøler.

2 sett nye slicks hvor det ene bakhjulet er kjørt 2-3 pass på Rudskogen. 1 sett regndekk som er lite brukt.

Capit dekkvarmere.

X styrekåpe og 1 sidekåpe brukt.

 

Flex transponder kan overtas uten kostnad annet enn et nytt abb neste år.

 

Selges for kr.140.000 med nevnte utstyr. Kr. 130. 000 uten utstyr som ikke er montert på sykkelen.

Høres dette interessant ut så kontakt meg på 915 14 735, så blir ytterligere opplysninger gitt.

 

Per

post-43-0-66605000-1502705584.jpg

post-43-0-11023200-1502705614_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • 9 år siden vi var på Cartagena banen i Spania og kjørte sist. Årene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjørte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager.  Jeg var der en tur i dag for å se Racing4fun sammen med en tysk arrangør. 80-90 stk på banen, 4 grupper og god plass.   Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut den😁  Været er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte å regne da jeg kjørte inn på banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute å kjørte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpå og kjørte mange runder, sprekt det. Hyggelig å treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne på godlukta, må si det kribler litt i fingra fortsatt… Snart sesongstart😀 PB 2014, kjølevæske tappes og vann helles på. Omvendt prosedyre når det pakkes for hjemreise i tilfelle frost. 999R modifisert.    2014, sporvalg trening med Kjersti. 848 og 999R   2014,  fredagsløp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk.    2016, Kjersti klar for 1 gangs kjøring med Panigalen.    2016, undertegnede ut for testing.    2025, «nye» Panigale V4   2025, vått
    • Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier så kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. Unngå det hvis du kan. Send dem et skriftlig spørsmål der du spør om Bilansvarsloven pålegger dem å dekke ansvar + førerulykke også på bane, kjørende uten konkurranse, racing, tidtagning. 
    • Hvilke selskaper er det problemer med?
    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer