-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Mc sesongen har akkurat startet for meg nå. Noen småturer har det blitt, i dag en deilig tur opp til Røykenvik ved Randsfjorden. Tilbake til Roa og videre på småveier tilbake til Tyrifjorden. Det reiv godt i nesa en del ganger, bøndene har begynt å spre møkk og det lukter ikke akkurat Chanel No 5🤓. Multistradaen er en fryd å kjøre og jeg blir bare mer og mer fornøyd. Ikke alle veier er feid ennå, så det er nok greit å ta det litt med ro. Fin ettermiddagstur fra Oslo og omegn, bare unngå RV4 som er kjedelig og trafikkert av bilister med og uten uniform. Mange fine turer i denne delen av Buskerud og Innlandet med grei avstand for de som bor 5-10 mils omkrets fra Tyrifjorden. Jeg legger ut noen tips utover i sesongen. Røykenvik med utsikt utover Randsfjorden.
-
Av stoppitide · Skrevet
Lygnasæter oppgradert til "Oppmøtepunkt nr 2 kl 11.30". Sjekk rutebeskrivelsen for de neste bensinfyllingene. -
Og nå er rom bekreftet på begge hotellene 🙂
-
Til fjells i tre dager, i år ny rute, 8. - 10. august Kvitfjell + Idre fjäll
-
Av Jon Tangenes · Skrevet
Jaja. If virker i allefall positive til banekjøringa i sitt "banekjøring avsnitt"... Takk for info. Nå får jeg heller ut å gjøre noen finjusteringer på q-shifteren, vinkelen på gearpedalen, kjøre inn nye dekk og bremser, etc...
-
Anbefalte innlegg