EirikS Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg og Øyvind696 er med! Møter opp i Karl Johan kl. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Hyggelig at dette er velkomment Det er kapasitet til èn/to til - førstemann/-kvinne til mølla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas Sivertsen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hei, Ny her og ønsker å bli med på dette! Møter på Lierkroa. (Om det skulle bli travelt så slenger jeg meg på ved rasteplassen Rv23). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desmothor Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er det plass til meg også? /Thor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Er det plass til meg også? /Thor Jepp - velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billy899 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Da blev det LierKroen på søndag kl. 10,45? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei igjen, avreise 10.45 fra Lierkroa for de som ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Hei igjen, avreise 10.45 fra Lierkroa for de som ønsker det. Jeg antar at du mener kl 10.45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hei igjen folkens. Beklager finger trøbbel, tidspunkt er nå rettet, se over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvalheimRacing Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Må melde avbrudd. Jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Må melde avbrudd. Jobb Synd, men mere kringle for oss andre (hvem baker og tar med kringle, forresten?) Sjansen byr seg igjen på banedagene også - vi sees da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Takk for i dag - glade Desmoansikter og super service fra Martin Martin hilser og ber de som eventuelt ikke er helt fornøyd om å ta kontakt. Han vil gjerne ha noen bilder, så send avgårde til [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ducati1000 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Takk for opplegget... Jeg fikk meg en ny sykkel av justeringene.. Takk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Topp dag hos Martin, mange var veldig fornøyd med å få justert demperen. Undertegnede likeså selv om framgaffelen ikke er justerbar så merket jeg på vei hjem at sykkelen ble mer harmonisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg