stoppitide Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Vi har booket to mekanikere hos Løvaas Motor tirsdag 10. mai kl 14-19 Da kan Medlemmene få sjekket de enkle tingene man gjerne skal ha gjort på vårparten. Det er IKKE slik at man får tatt en full service eller utført tidkrevende arbeid, men trenger man bare en skvett olje, bremsevæske eller kjølevæske ordner det seg sikkert. tilstand bremseklosser tilstand kjede sjekk av lufttrykk i dekkene sjekk av bremsevæske sjekk av oljenivå sjekk av kjølevæskenivå Foruten at det føles godt å få en proff mekanikersjekk av sykkelen, så er det jo alltid hyggelig å treffe likesinnede Antagelig er kaffekannen full og godtebutikken pleier jo å være fristende Det blir også på dette arrangementet utdeling av "Klubb Kit" til Medlemmene. Neida, som tidligere nevnt, forsinket - sorry. Greit å ha en viss idè om hvor mange som tenker seg en tur innom - gjerne med håndsopprekning, men ikke noe problem å møte spontant. Sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksander Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Kommer! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolberg Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMoen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Bra opplegg, jeg er med! Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haakon.eriksen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Bra initiativ, jeg satser på å ta en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khaldr Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Satser på å komme innom på vei hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjur Helstad Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Supert opplegg!! Kommer en tur ved 17-tiden om ikke værgudene slår seg vrange.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracell Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Regner med å dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ducati1000 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg møter opp Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Vi ses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas Sivertsen Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 planlegger en tur innom jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny-dager Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hei Jeg er ny i klubben og med min første Ducati. Begge er vi godt voksne. Jeg er over 50 og Ducati er 20. Sees på Løvaas i ettermiddag/kveld. Geir Dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbie68 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Bra initiativ. Planlegger en tur innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Borti 20 medlemssykler fikk en sjekk i går og førerne forteller at de hadde det hyggelig også gitt (er visstnok vanlig det) Siste jobb var gjort halv åtte, så takk til Løvaas for godt utført jobb. Motivasjonen til frivillige ildsjeler er som regel å se blide ansikter hos takknemlige medlemmer som benytter seg av tilbudene. Da er det hyggelig å se at arrangementene faller i smak og er godt besøkt. Neste post på programmet er Nidhogg-kometen Jesper og den internasjonale stjerna Ole Bjørn i to Superbikeløp på Våler søndag (12.30 og 16.00), banedagen 16. mai, MotoGP-dag hos Eker 22. mai, todagers til Vrådal 28.-29. osv osv osv Vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Det er bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg