Gå til innhold

Styredemper Monster 1200S

Anbefalte innlegg

Hei!

Gått i anskaffelse av en styredemper til min Monster. Var ikke med noen monteringsanvisning, så sitter igjen med et spørsmål om hvor de 2 grønne O-ringene skal være. Jeg har montert styredemperen til sykkelen, men uten O-ringene, følte liksom ikke de passet noen plass. Noen som kjenner til hvor de skal være?

På  forhånd takk for svar :)

post-564-0-94902000-1458654323_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ser jeg har montert det feil allerede, tenkte det var litt universal slik at det kunne passe flere modeller, så jeg har ikke montert del 1 på min, det passa jo uten også :P . Bra det ikke er føre til å kjøre helt enda! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ser jeg har montert det feil allerede, tenkte det var litt universal slik at det kunne passe flere modeller, så jeg har ikke montert del 1 på min, det passa jo uten også :P . Bra det ikke er føre til å kjøre helt enda! :D

Les side 3 i bruksanvisningen. Kan hende du har modell som ikke skal bruke braketten med del nummer 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Jaja. If virker i allefall positive til banekjøringa i sitt "banekjøring avsnitt"... Takk for info. Nå får jeg heller ut å gjøre noen finjusteringer på q-shifteren, vinkelen på gearpedalen, kjøre inn nye dekk og bremser, etc...
    • Jeg begynner med samme konklusjon; kjør i vei! Ja, det ble dessverre litt feil. Fort gjort. Ikke din skyld at dette er kronglete. Jeg har brukt MYE tid på å kartlegge og forklare hva som gjelder. Jeg vil ikke skrive det samme igjen og igjen. Forklaringen i denne tråden er klarere enn det selskapene presenterer i markedsføring og vilkår. Noen selskaper er ok, men fremdeles er de uklare og det burde være unødvendig. Det som gjør vondest å høre er hvordan de svarer muntlig. Der er de ordentlig på bærtur. Aller best å spørre skriftlig. Det er kun kasko som kan variere.  Alle er tjent med at folk forbedrer ferdighetene sine. Slik det er nå blir mange sittende hjemme fordi de får feil informasjon fra selskapene. Veldig ugunstig. ... og avslutter med samme konklusjon; kjør i vei!  
    • Puuh, her var det mye å lese... Jeg tolker det slik  Desmodromenes banedager er merkelig nok ikke godkjennt enda. Da er det heller ingen vits i å melde inn tid og sted, til selskapene. Så kun annsvarsforsikring dekker. Og ev. Førerulykke, for de som har det i tillegg. Ble det feil?
    • Hæ? Det står skrevet ganske mye om dette i denne tråden. Scroll litt. 👍
    • Under påregistrering i dag, snakka jeg med kundebehandler hos If. Han sa at kursarrangør måtte melde fra om tid og sted, til forsikringsselskapene. Når jeg går in på If sin side om banekjøring 2025,  er ikke Desmodromene lista opp der... Men andre som, Føreutvikling, AGM m.fl. er det. Er våre banedager meldt inn for forsikringsselskapene i år?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer