Gary lauritzen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Har noen tips om hvor det er gunstig å forsikre Duc´n? 2001 S4 Senna, full bonus. Synes jeg betaler litt for mye nå og mener å ha lest om diverse anbefalinger tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg er fornøyd med Tryg. Mener å huske at IF var noen hundrelapper billigere, men totalpakken var dårligere. Bosted, alder, rabatter, type sykkel, innelåst, godkjent lås, osv osv gir så mange rare utslag at det blir vanskelig å konkludere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg har god erfaring med å bytte ofte. Da blir jeg alltid oppringt av noen der jeg har sagt opp, og ofte klarer de å presse prisen lenger ned. Dette er nok dels fordi jeg ikke har hatt skader på lenge, og at alder begynner å nærme seg 50... If har egne folk som kun jobber med å få atraktive kunder tilbake. De har lov til å gi større rabatter enn vanlige selgere... Vet at ikke alle selskap har denne ordningen. Når jeg snakker med vanlige selgere hos If, kjenner de ikke til denne ordningen. Men når jeg sier opp forsikringen tar det mellom en og to uker, så får jeg en telefon Multistradaen min er billigst hos If. Der er Gjensidige dobbelt så dyr. 999-en ble i år billigst hos Gjensidige. Men i år kom If med en ny regel, etter at jeg presset dem en del på pris. De ville gi meg full rabatt også på sykkel nummer to. Altså opprykk til 75% 1. år fordi jeg hadde en annen sykkel der med full bonus... Men likevel ble 999-en billigere med 50% bonus hos Gjensidige. Men dette var også etter at jeg presser dem litt og forteller om hvilket tilbud jeg har et annet sted.... Krever litt jobb, men er absolutt verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvalheimRacing Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Sjekk gjensidige, de funker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasolini Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Endte opp med å flytte alt over til Tryg. Kasko på min nye Multistrada Pikes Peak ble for øvrig 3800 kr i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg