Gå til innhold

Billige rearsets 821 og 1200

Anbefalte innlegg

Det er visstnok mange som sliter med plass til / plassering av føtter på disse nymotens Mosterne. CNC Racing har to utgaver til svimlende € 1.190,- eller 1.350,-. 

Jeg kom over disse nye fra Geckoracing til € 135,- pluss evt 50,- for passasjerdelene. http://www.geckoracing.it/en/pedane-regolabili/ducati/ducati-monster-821,-1200-shop-on-line.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, dette er interresant!

Har sett nøye på siden og bildene, i utgangspunktet blir første tanke: at det er for billig til å være "sant". Sammenlignet med konkurrentene.

Løsningene virker gode, med kanskje unntak av pasasjerløsning. Ingen innflippbare pedaler, samt at braketten kan se litt " sårbar" ut?

Artig løsning for bremselys bryter.

Klør i "paypal" som har kortet mitt. Må nesten logge av, så jeg rekker å tenke meg om:-)

Mvh Duracell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man kan modifisere dem litt ....  ;)

Fotpinnene byttes med vippe-pinner hvis det er/blir standard størrelse på hullene?

Bremselysbryter på bakbrems er ikke veldig viktig (sjelden man bremser bare bak), men trykkbryter funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Jaja. If virker i allefall positive til banekjøringa i sitt "banekjøring avsnitt"... Takk for info. Nå får jeg heller ut å gjøre noen finjusteringer på q-shifteren, vinkelen på gearpedalen, kjøre inn nye dekk og bremser, etc...
    • Jeg begynner med samme konklusjon; kjør i vei! Ja, det ble dessverre litt feil. Fort gjort. Ikke din skyld at dette er kronglete. Jeg har brukt MYE tid på å kartlegge og forklare hva som gjelder. Jeg vil ikke skrive det samme igjen og igjen. Forklaringen i denne tråden er klarere enn det selskapene presenterer i markedsføring og vilkår. Noen selskaper er ok, men fremdeles er de uklare og det burde være unødvendig. Det som gjør vondest å høre er hvordan de svarer muntlig. Der er de ordentlig på bærtur. Aller best å spørre skriftlig. Det er kun kasko som kan variere.  Alle er tjent med at folk forbedrer ferdighetene sine. Slik det er nå blir mange sittende hjemme fordi de får feil informasjon fra selskapene. Veldig ugunstig. ... og avslutter med samme konklusjon; kjør i vei!  
    • Puuh, her var det mye å lese... Jeg tolker det slik  Desmodromenes banedager er merkelig nok ikke godkjennt enda. Da er det heller ingen vits i å melde inn tid og sted, til selskapene. Så kun annsvarsforsikring dekker. Og ev. Førerulykke, for de som har det i tillegg. Ble det feil?
    • Hæ? Det står skrevet ganske mye om dette i denne tråden. Scroll litt. 👍
    • Under påregistrering i dag, snakka jeg med kundebehandler hos If. Han sa at kursarrangør måtte melde fra om tid og sted, til forsikringsselskapene. Når jeg går in på If sin side om banekjøring 2025,  er ikke Desmodromene lista opp der... Men andre som, Føreutvikling, AGM m.fl. er det. Er våre banedager meldt inn for forsikringsselskapene i år?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer