Gå til innhold

848 EVO 2012/2013 m/1098 ramme - selges i deler


Pablo

Anbefalte innlegg

Dette kjøretøyet ble importert fra Italia, ferdig racerigget og registrert i NMF sitt kjøretøyregister. Tatt inn til Norge i mars 2014 og ble benyttet 4 dager i Spania og på 5 banedager på Rudskogen. Motoren "bongla" etter første banedag i 2015:
 
Selges i deler og her er det masse gromme deler både til 1098 og 848. Her nevnes noe:

  • Termignoni full race anlegg, 70 mm, siste versjon
  • 1098 ramme
  • Slipperclutch
  • Helt nye (2015 modell) slicks på Marchesinifelger, med skive
  • Brembo M50 calippere (fra Panigale)
  • Øhlins styredemper
  • Øhlins gaffel med Mupo cartridge
  • Øhlins TTX 36 bakdemper
  • Veltesensor
  • Traction control
  • 2 batterier (ett kliss nytt, men må testes)
  • Bakstøtte
  • Frontstøtte
  • Racing switch
  • Nyere kjede
  • Pakke med hurtigdrev
  • Svingarm med carbonbeskyttelse
  • Ledningsnett
  • ++++

Dessverre har motoren fått seg en liten karamell etter at tennpluggen brant av, defekt ventil, øvre sylinder og litt til. Kun svar på PM eller ved visning. Bilder blir lagt ut etter hvert. Se vedlagte liste for spesifikasjoner. Listen kommer fra selger og kjøretøyet er nøyaktig slik utstyrt som jeg kjøpte den med unntak av at kåper er solgt.

Det er deler for en formue og priser blir vi enig om.
 
Motor er utmerket som delemotor

848 Evo 2013 Spesifikasjon racer.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
    • Rart det er så mye støy rundt dette. Desmodromene har vel arrangert banedager siden 2004 ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer