Snart slutt på "trygg" frikjøring utenlands
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Per Oddvar Skåre · Skrevet
Ah, bra tips, takk! 🙂 -
Av stoppitide · Skrevet
Importøren til Sverige-Norge er i Sverige. Vet ikke om de kan overstyre de digiitale restriksjonene, men sjekk det. -
Hvilken importør tenker du på? Den er ny i Norge og kjøpt på Sigma Motor. Ja, har sjekket med andre forhandlere og de bekrefter at kun de som har gjennomført servicen kan gjøre oppdateringen mot Ducatis system. -
Av stoppitide · Skrevet
[email protected] er mailadressen som importøren oppgir på sin fb-side. Der kan du muligens også sende melding. Jeg regner med at alle forhandlerne gjerne vil hjelpe, men høysesong er litt stressende. Har du vært innom eller hatt kontakt med Eker eller Løvaas? Det høres ikke logisk ut at kun Sigma kan logge på og utføre dette. -
Hei! Håper noen har en god idé! Jeg har kjøpt med en ‘21 modell Multistrada V4S, hentet på Vestlandet og kjørt til Tønsberg. Et par uker etter overtagelse så har det dukket opp noen merkelige problemer. Servicer er fulgt opp, men har ikke blitt registrert i Ducatisystemet for vedlikehold. Derfor vil dette ikke gå som garantiutbedring siden forrige service da ikke er oppført. Jeg har gjentatte ganger tatt kontakt med Sigma motor, både per tlf og e-post. De har sendt meg rundt til ulike personer og og fikk tilslutt beskjed om å ta det når jeg kom innom, selv om jeg da har nevnt at jeg bor i Tønsberg. Det virker som om de er helt uinteressert i å hjelpe meg, og jeg må da avvente utbedring av feil, inntil jeg får registrert inn forrige service (15000km) Det er ikke mulig for andre å rette servicen i systemet enn de som har gjennomført dette, har sjekket. Jeg fikk med kvittering av selger da jeg hentet den. Noen som har noe godt tips for å få løst dette?
-
Anbefalte innlegg