EgilJo Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Blir du med på en tur til Desmolab lørdag 10 mai? Patrik Holmberg som har lang erfaring som Ducati mekaniker og er en stor entusiast, ønsker oss velkommen til å vise oss hva han driver med på dette spesialverkstedet. https://www.facebook.com/DesmolabNorway Mer informasjon og påmelding kommer! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Dette har jeg lyst til å endelig få med meg. Men jeg skal på banedag med AGM allerede 8 mai. Så jeg er nok kanskje fortsatt litt redusert denne dagen. Får bare kutte ut allt annet, og satse på at det holder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ja dette er interessant, jeg kommer🏍️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Jeg var sikker på at jeg hadde lest denne posten. Og tenkte jeg får sjekke igjen, datoen. Lette under, turer nå, turer da, spontanturer osv. Ettehvert begynnte jeg å tvile på kortids hukommelsen min. Burde ikke denne tråden vært plassert et annet sted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet mandag kl 11:32 Del Skrevet mandag kl 11:32 Morten Evensen skrev (På 15.4.2025 den 16.59): Ja dette er interessant, jeg kommer🏍️ Desverre må jeg melde avbud, pga familie arrangement som dukket opp i etterkant. Da får jeg håpe det kommer muligheter en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg