Gå til innhold

Eker forhandlerdag 1. mai

Anbefalte innlegg

Eker Performance inviterer som vanlig til sin forhandlerdag 1. mai. 

Vi kjører i kortesje nedover E6 og ankommer Eker i samlet flokk. Vi benytter to valgfrie oppmøtesteder:

1. Klokken 10.00 Esso / McDonald's rett ved E6 i nærheten av Vestby. Adresse Hytteveien 5, Vestby. Kjørende på E6 er det skiltet "Vestby nord" - både fra syd og nord.

2. Klokken 11.00 Circle K / Marché Storebaug på vestsiden av E6. Adresse Storebaug 6, Moss. Kjørende fra nord er det skiltet "Storebaug".

Stradas regelverk for turkjøring er pensum. LES NØYE!

Eker Performance ser fram til å ta imot oss. Det blir noe servering, og som alltid står demosyklene klare. Rabattert Ducati kjøreutstyr og bekledning. Loddtrekning!

Ekers arrangement pleier å være godt besøkt - også av en stor kortesje Desmodromer. Dette er Ekers egne dag der alle er velkommen. Turen ned til Eker er vårt eget arrangement for MEDLEMMENE. Påmelding her i tråden og opprop før avreise. Kjøre pent, ryddig og trygt.

Når festen går mot slutten er det opptil hver enkelt å finne spontanducatisten i seg, gjerne avtale med flere og sette kursen videre på ønsket vei i det ganske land - eventuelt ganske naboland. Tyrigrava eller Son kan som eksempler være hyggelige stopp på vei til oppmøtested eller på hjemveien.

Vi sees!

eker.jpgIMG20220501113130.jpg20240501_112059.jpg20240501_124120.jpg20240501_123950.jpg

IMG20220501121904.jpg

IMG20220501095639.jpg

20240501_125025.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg og Bjørn Andreassen kommer. Mulig Kent Andreassen blir med, men ikke sikkert. Planen er å møte på Vestby, men skulle vi fare forbi i for høy hastighet, så blir det Storehaug😎

• Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Hoel skrev (På 23.4.2025 den 10.26):

Heisann!

Jeg kommer, noen som møter på Tyrigrava som tidligere kl 0830 før oppmøte Vestby ?

Hei! Jeg møter på Tyrigrava. Vi satser på avreise fra Tyrigrava kl 09.15. Så møtes vi på Tyrigrava i god tid før det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Min interesse over stor bil har smittet over på min datter💃. Hun har kjøpt seg en Chevrolet Corvette C6 som hun bruker som sommerbil ☀️😎. Ett smykke 🌸. Hun har blitt invitert til Rudskogen på våre Trackdays 🏁. Blir en herlig kombo av Ducati og AmCar treff 🥳🎉
    • Silverado er den riktige pick-up å kjøre 😃. Det er alltid noe å gjøre med en 24+ år gammel bil. Stålet på tidlig 2000 modeller hadde ikke den beste kvalitet. Så jeg har fått fagfolk til å bytte kanaler og fremre hjulbue bak på begge sider. Med de to beste US forhandlerne på begge sider av fjorden: US Parts og Phoenix US Cars var karosseri deler heldigvis lagervarer 🙏. Nå ser min Suburban helt og pen ut 🌸😎
    • Min Silverado er også oppgradert. Førerdøra henger ikke mer. Nye tromler og bånd bak. Den har fått en grundig vask og snart ny olje. Og snart nye lager og manskjetter (disse holder vanvittig lenge, litt som Ducis O-ringer) foran. Men blilen blir hjemme her også. Jeg regner med at jeg klarer de 10 mila ned på 999'n, Får legge inn en fire fem pauser😀
    • Hei. Jeg blir gjerne med fra Lierkroa. Når bør vi ha avreise derfra? Mvh Espen 
    • Dette gleder jeg meg til 🏍️. Påmeldingen gikk smooth 🤗. Vi sees på Rudskogen, og denne gang kommer jeg på to hjul og ikke med min Chevrolet Suburban 😅. BTW: til orientering for andre amcar entusiaster blant Desmodromene, så har jeg oppgradert Chevy Chase (nick for min bil)  i løpet av vinteren. Jeg ser frem til å komme med skikkelig V8 redskap på DW. Beste hilsen DesmoRingheim
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer