EgilJo Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Hei alle desmodromer! Velkommen til en spennende temadag hos Løvaas Motor allerede lørdag 15/3. Vi satser på å gjenta fjorårets suksess. Sesongen nærmer seg i stormskritt og snøen er jo neste borte alt! Så da blir dette en veldig fin start. De fleste kjenner det kribler i høyrehånda allerede tipper jeg😎 Ducati har lansert flere spennende nye modeller som vi får alle detaljer om, og som sikkert også kan avstedkomme litt diskusjoner. Kommer du er det fint hvis du legger inn et svar. Velkommen!! Tidsplan: 11:00-15:00 30 min lunsj mellom kl. 13:00-14:00. Pizza fra Hardy´s Fra Løvaas Motor har vi med oss Anders Hvitsten og Anders Breiseth . Temaer: Visning av nye modeller og kjøreutstyr. Nye Panigale V2, nye Multistrada V2 + diverse Tips om nyttige vedlikehold før sesongstart Nytt og nyttig om kjøreutstyr Ny airbag vest fra Dainese +++ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars +1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Algr Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Jeg stiller 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Erik Fredriksen Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars kommer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Hoel Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Jeg kommer 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EndreTBG Skrevet søndag kl 09:25 Del Skrevet søndag kl 09:25 Jeg blir med. Kjører fra Oslo, om noen vil sitte på. Send meg en sms om du vil ha en plass. 45235529 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Moan Skrevet søndag kl 09:52 Del Skrevet søndag kl 09:52 Jeg kommer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders Falch Skrevet mandag kl 12:50 Del Skrevet mandag kl 12:50 Som nytt medlem så kommer jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet mandag kl 23:07 Del Skrevet mandag kl 23:07 Vi kommer 2 stk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frank Herbro Skrevet tirsdag kl 10:03 Del Skrevet tirsdag kl 10:03 Tar en tur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Jeg får antagelig dratt meg ut av sengen i tide, jeg også. I så fall sees vi. ☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir Dugstad 749dark Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Kommer en tur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar Karlsen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Stiller👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar Karlsen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Rune Berg kommer. Sliter med pålogging😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas Sivertsen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg kommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMoen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg