Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tirsdag 20. Mai klokken 15:00 – 19:00

Velkommen klokken 15 - 19 med fem gromme pass for alle.

Oppmøte kl 14.

Les vår ABC grundig, memorér og følg den.

Obligatorisk teknisk kontroll kl 14 Førermøte kl 14.30

Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1.800 frem til 1. Mai.

Fra 1. Mai er prisen 2.100

Påmelding stenger 18. Mai kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding)

Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Mai. 

Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene.  Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 400 ekstra for deltagelse.  

Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring

Gruppeinndeling:

Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er din første gang med oss på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen

Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = for de med mer erfaring

Spørsmål?  [email protected]

• Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Jon Tangenes skrev (2 timer siden):

Jeg blir med.

Er det noen som har et IR termometer, de kan ta med. Så kunne vi sjekke litt dekkvarme. etter en runde, to runder....

Jeg pleier å ta med det. Ganske rimelig sak hos Biltema hvis du vil ha eget og/eller  finner andre interessante temperaturer å måle (det er mye man kan måle, serru).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (På 25.4.2025 den 12.45):

Jeg blir med.

Er det noen som har et IR termometer, de kan ta med. Så kunne vi sjekke litt dekkvarme. etter en runde, to runder....

Jeg har et Dewalt 10,8V IR termometer som jeg kan ta med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gleder jeg meg til 🏍️. Påmeldingen gikk smooth 🤗. Vi sees på Rudskogen, og denne gang kommer jeg på to hjul og ikke med min Chevrolet Suburban 😅. BTW: til orientering for andre amcar entusiaster blant Desmodromene, så har jeg oppgradert Chevy Chase (nick for min bil)  i løpet av vinteren. Jeg ser frem til å komme med skikkelig V8 redskap på DW. Beste hilsen DesmoRingheim

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjulv skrev (1 time siden):

Dette gleder jeg meg til 🏍️. Påmeldingen gikk smooth 🤗. Vi sees på Rudskogen, og denne gang kommer jeg på to hjul og ikke med min Chevrolet Suburban 😅. BTW: til orientering for andre amcar entusiaster blant Desmodromene, så har jeg oppgradert Chevy Chase (nick for min bil)  i løpet av vinteren. Jeg ser frem til å komme med skikkelig V8 redskap på DW. Beste hilsen DesmoRingheim

Min Silverado er også oppgradert. Førerdøra henger ikke mer. Nye tromler og bånd bak. Den har fått en grundig vask og snart ny olje. Og snart nye lager og manskjetter (disse holder vanvittig lenge, litt som Ducis O-ringer) foran.
Men blilen blir hjemme her også. Jeg regner med at jeg klarer de 10 mila ned på 999'n, Får legge inn en fire fem pauser😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverado er den riktige pick-up å kjøre 😃. Det er alltid noe å gjøre med en 24+ år gammel bil. Stålet på tidlig 2000 modeller hadde ikke den beste kvalitet. Så jeg har fått fagfolk til å bytte kanaler og fremre hjulbue bak på begge sider. Med de to beste US forhandlerne på begge sider av fjorden: US Parts og Phoenix US Cars var karosseri deler heldigvis lagervarer 🙏. Nå ser min Suburban helt og pen ut 🌸😎

IMG_9283.jpeg

IMG_9282.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min interesse over stor bil har smittet over på min datter💃. Hun har kjøpt seg en Chevrolet Corvette C6 som hun bruker som sommerbil ☀️😎. Ett smykke 🌸. Hun har blitt invitert til Rudskogen på våre Trackdays 🏁. Blir en herlig kombo av Ducati og AmCar treff 🥳🎉

IMG_9269.jpeg

IMG_9272.jpeg

IMG_9240.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Min interesse over stor bil har smittet over på min datter💃. Hun har kjøpt seg en Chevrolet Corvette C6 som hun bruker som sommerbil ☀️😎. Ett smykke 🌸. Hun har blitt invitert til Rudskogen på våre Trackdays 🏁. Blir en herlig kombo av Ducati og AmCar treff 🥳🎉
    • Silverado er den riktige pick-up å kjøre 😃. Det er alltid noe å gjøre med en 24+ år gammel bil. Stålet på tidlig 2000 modeller hadde ikke den beste kvalitet. Så jeg har fått fagfolk til å bytte kanaler og fremre hjulbue bak på begge sider. Med de to beste US forhandlerne på begge sider av fjorden: US Parts og Phoenix US Cars var karosseri deler heldigvis lagervarer 🙏. Nå ser min Suburban helt og pen ut 🌸😎
    • Min Silverado er også oppgradert. Førerdøra henger ikke mer. Nye tromler og bånd bak. Den har fått en grundig vask og snart ny olje. Og snart nye lager og manskjetter (disse holder vanvittig lenge, litt som Ducis O-ringer) foran. Men blilen blir hjemme her også. Jeg regner med at jeg klarer de 10 mila ned på 999'n, Får legge inn en fire fem pauser😀
    • Hei. Jeg blir gjerne med fra Lierkroa. Når bør vi ha avreise derfra? Mvh Espen 
    • Dette gleder jeg meg til 🏍️. Påmeldingen gikk smooth 🤗. Vi sees på Rudskogen, og denne gang kommer jeg på to hjul og ikke med min Chevrolet Suburban 😅. BTW: til orientering for andre amcar entusiaster blant Desmodromene, så har jeg oppgradert Chevy Chase (nick for min bil)  i løpet av vinteren. Jeg ser frem til å komme med skikkelig V8 redskap på DW. Beste hilsen DesmoRingheim
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer