Dekk Gate/Bane med hovedvekt på bane
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Jon Tangenes · Skrevet
Fordekket var billigst hos Motorsykkeldekk.com (gratis frakt) Og bakdekket var billigst hos AGM. Så jeg var litt kynisk denne gangen og bestillte fra begge steder. Trengte også en krok for eksosfjører fra AGM. -
Av stoppitide · Skrevet
Rettelse: Motorsykkeldekk.com inkl frakt er nå en femhundrelapp billigere enn AGM. Neste uke kanskje annerledes.... -
Av stoppitide · Skrevet
Det enkle er ofte det beste 😄 -
Av stoppitide · Skrevet
K1 er mykest, ja. Tilbudet hos AGM er bra 👍 såpass bra at det burde du bare slå til på. Kanskje jeg forter meg og kommer foran deg i køen... For bare noen uker siden hadde Motoparts.no bedre pris, men ikke nå lenger. AGM er rimeligere enn Motorsykkeldekk.com også. Kjøp og legg dem mørkt og kjølig. Butikkene/importørene prøver sikkert å kvitte seg med lagervarer. Det betyr INGENTING om dekkene er et år eller to så lenge de er oppbevart riktig og det er de hos proffe aktører. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Gamle Mitsibushi L300 kassebil m firehjuls trekk. Hadde et slags vater kombinert med kompass? montert på dashbordet. Altså analog varianten av finessen du nevner. Det var for å kunne kontrollere hellningsvinkelen ved kjøring i terrenget. Ev. utover hellning i høy hastighet i sving hehe. Men det var nok ikke noen logg man kunne gå inn på i ettertid på den, slik man kan på dagens digitale løsning.
-
Anbefalte innlegg