Gå til innhold

Bilder fra Desmodromenes Ducati Weekend 2024 - 24. Juni


Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her med mange bilder fra Mandagen.

Amatørfotograf Leif Bjerve stillte med nyanskaffet kamera som han ikke var fulstendig innkjørt på. Så noen småfeil ble det, som f.eks. innstilling av oppløsning...
Bildene er tatt i serier, dvs at kameraet følger sykkelen, mens bilder taes i ett kjør. Leif har også fulgt sykklene videre forbi. Så det er endel bilder bakfra som jeg kanskje kan luke ut etterhvert.

Bildene er tatt i "Karusellen" og i utgangen av "Slaktern". Jeg har ikke sett igjennom allt enda, og det er mulig at grønn gruppe ikke er med i "Slaktern"?

Jeg har fått bildene både som jpg og tiff filer. Jpg er lette å sende på e-post. Tiff filene er tyngre, men nødvendige om det skal redigeres.

Dere får sende meg e-posten deres på pm, Med info om sykkel, farge på sykkel/kjøredress og gruppe, skal jeg så godt jeg kan sende jpg bilder. Så kan dere velge ut hvilke dere vil ha som tiff, som igjen kan sendes f.eks. via wetransfer. Høres det greit ut, eller har noen en bedre ide?

Leif kan redigere, men vil ha litt betalt for det. Da sender dere de aktuelle eksempler i jpg format til Leif. Jeg skal legge ut et par bilde eksempler uredigert og samme bilde han har redigert.

Jeg kan også sende TIF fil på epost. Men da kun noen få bilder.

08_2024-06-23 12-14-45__KF_1519_resize.jpg

07_2024-06-23 12-14-45__KF_1519_a_resize.jpg

10_2024-06-23 12-18-09__KF_1567_resize.jpg

09_2024-06-23 12-18-09__KF_1567_a_resize.jpg

12_2024-06-23 12-18-33__KF_1596_resize.jpg

11_2024-06-23 12-18-33__KF_1596_a_resize.jpg

14_2024-06-23 12-42-31__KF_2200_resize.jpg

13_2024-06-23 12-42-31__KF_2200_a_resize.jpg

  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting til:

Noen bilder inneolder flere sykler. Da sender jeg samme bilde til de "innvolverte". om noen skulle reservere seg mot det, så gi beskjed.

Vil du ha bilde i TIF format, send meg da det siste 4-sifra nr. på bildeinfoen. Gjelder også henvendelser til Leif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Det var meldt så fin kveldssol for skinndresspils i Geiranger, mens alt sør, vest og øst lovet regn… 52 mil på svingete veier og fire fjelloverganger senere…
    • Vår dag 3 med kjøring hjem fra Alexandra var litt "heavy", men ikke umulig. Men jeg tror det er for langt for en 2 dagers tur, 3 dager er optimalt. Vi tenkte at prisnivået ikke er så høyt med tanke på at en veldig stor buffé-middag og frokost er inkludert. Vi var nå bare to men vi fikk avbestillingsfrist 3 dager før ankomst. Kanskje lenger for en større gruppe? Ja kanskje juni som alternativ til Jotunheimen rundt eller august. Jeg hadde generelt også vært åpen for en tour i juli, men kanskje uaktuelt i fellesferie?   Mvh, Thomas    
    • Tusen takk for fin beskrivelse og bilder 🙂    Alexandra er flott. Det er for langt unna Oslo'ish til den gjennomsnittlige distanseviljen. Prisnivå over det jeg får tilbakemeldinger på at er innafor. Ikke for alle, men for de fleste. Vi har forsøkt å "plante flagget" slike litt spesielle steder og invitere medlemmene til å møtes i baren en bestemt lørdag kveld, selvvalgt kanskje flerdagers kjørerute, men alt som ikke er enkelt og fullt ferdig planlagt trekker ikke deltagere.  Dog er ingenting klin kokos umulig. Kanskje har disse erfarte vanene endret seg.  Hvis dere kan hjelpe til med å sjekke realismen, så må dere begynne med hotellet. De må være villige til å holde av 15-20 senger (flest i enkeltrom) der vi har reservert rommene inntil tre-fire uker før ankomst (da legges de ut i offentligheten) og har anledning til kostnadsfri avbestilling inntil "èn Yr" (ca ni dager før ankomst). Tipper vi snakker om midten av juni eller midten av august?
    • Hei, Erik og jeg kjørte en veldig fin Vestlande-tur denne uken. Ca 1400km på 3 dager, fine veier, fin natur og kun ca 2 timer regn på hele turen. Dag 1: hovedsakelig langs Glomma til Atna, via Rondane og Dovrejfell til Dovregubbens Hall (første overnatting) Dag 2: forbi Dombås og langs Rauma opp til Åndalsnes, Langs Tresfjorden til Vestre og ferge fra Linge, via Geiranger og Strynvegen ned til Stryn og til Hotel Alexandra (andre overnatting). Dag 3: tilbake igjen over strynfjellet og langs ottadalen, via Valdresflye ned til Dokka og langs Ransfjorden og Jevnaker tilbake.   Vi tenkte kanskje Hotel Alexandra i Loen kunne være et fint alternativ for en Desmodromene-tur en gang? En litt høyere prisklasse enn Elveseter men veldig god middag og frokost inkludert i prisen.    
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer