perern Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Blir du med på en tur til Desmolab lørdag 25 mai? Patrik Holmberg som har lang erfaring som Ducati mekaniker og er en stor entusiast, ønsker oss velkommen til å vise oss hva han driver med på dette spesialverkstedet. https://www.facebook.com/DesmolabNorway Oppmøte på Tyrigrava med avreise kl 10:00. Liten stopp et eller annet sted på veien for nødvendig ærend. Vi kjører på fine veier nedover til Desmolab og ankommer ca kl 13:00. Adressen er: Skjebergveien 174. Kjørerute blir kanskje slik: https://maps.app.goo.gl/gxA2UdVaDyf3AHEp8?g_st=im På hjemveien kan vi kjøre innom Rudskogen hvor Bikeport arrangerer RR løp for de som har lyst. Påmelding ønskes for å vite hvor mange som deltar Per Jeg håper det kommer like mange som dette oppmøtet i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg er påmeldt nr 2 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 17. februar 2024 Del Skrevet 17. februar 2024 Er påmeldt nr 3 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracell Skrevet 19. februar 2024 Del Skrevet 19. februar 2024 90% sikkert jeg er med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Kildahl Skrevet 24. februar 2024 Del Skrevet 24. februar 2024 Om været er godt☀️ er jeg med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 5. mars 2024 Del Skrevet 5. mars 2024 Høres skikkelig gøy ut. Det blir banedag igjen for meg, torsdagen før. Så hvis jeg ikke fortsatt er helt gåen, blir jeg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ducati748R Skrevet 17. mai 2024 Del Skrevet 17. mai 2024 Høres spennende ut. Skal prøve å få blitt med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 17. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2024 Flott vær melder YR.no for neste helg og vår tur til Desmolab 25 mai. Patrik Holmberg er klar til å ta oss i mot som en eksklusiv gruppe. Han vil også servere oss grillmat, men vi er da avhengig av å vite hvor mange det er som kommer. Det er veldig fint hvis dere kan gi beskjed i denne tråden og senest onsdag kveld. Foreløpig er det 7 stk som har vist interesse, jeg håper det blir mange flere. Gå ikke glipp av dette. P.S. Bikeport avslutter kl 14:00 på lørdag, så tur innom RS faller ut. Per 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ducati748R Skrevet 17. mai 2024 Del Skrevet 17. mai 2024 Jeg er med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EndreTBG Skrevet 18. mai 2024 Del Skrevet 18. mai 2024 Jeg er gjerne også med . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg er med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Oppedal Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 Henger meg på hvis alt klaffer 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 Av hensyn til verten og matservering ønsker vi oss konkret påmelding. Noen som har meldt seg på, men ikke kommer? Meld fra så snart du kan. Det blir hyggelig og lærerikt + matbit og kul tilbringertur. VELKOMMEN 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikkel Bjerknes Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 Er med 👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine R. Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 Anne gjorde meg oppmerksom på dette idag så jeg slenger meg på hvis det er greit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 André Bergheim skrev (På 17.2.2024 den 10.43): Er påmeldt nr 3 👍 Hei. Jeg rekker ikke denne likevel dessverre. Eksamenstid og flytting krasjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 23. mai 2024 Del Skrevet 23. mai 2024 Christine R. skrev (44 minutter siden): Anne gjorde meg oppmerksom på dette idag så jeg slenger meg på hvis det er greit Klikk på "Følg" knappen for hele kapitler eller enkelttråder så blir du informert. Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik Engja Skrevet 24. mai 2024 Del Skrevet 24. mai 2024 Seint ute, men vil gjerne være med! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin Olsen Skrevet 24. mai 2024 Del Skrevet 24. mai 2024 Nytt medlem, henger meg på i morgen:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 25. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg talte 13 vakre Ducatier og 14 personer som ble med på tur til Desmolab i dag. Selv om noen dråper traff enkelte før oppmøte på Tyrigrava, så forløp turen i deilig vær. Ved staselig ankomst Desmolab ble vi servert deilig grillmat med egne kokker. Patrik holdt et lite foredrag om hva han driver med på dette spesialverkstedet. Veldig interessant for oss og med en så lang erfaring som han har med å skru DUCATI, er det artig å høre hva han har å fortelle. Takk til Patrik, fru Ida og kokkene fra Gøteborg 😁 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EndreTBG Skrevet 26. mai 2024 Del Skrevet 26. mai 2024 Takk for en fin tur. Og takk til Patric med familie som har skapt et flott alternativ til de gode forhandleren våre. Virkelig et verksted for entusiasten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg