Gå til innhold

Desmodromenes Ducati On Track Tirsdag 13. August


Anbefalte innlegg

Velkommen tirsdag 13. August, klokken 15 -19 med fem gromme pass for alle

 

Oppmøte SENEST kl 14 for obligatorisk teknisk og førermøte.

 

Obligatorisk teknisk kontroll kl 14, førermøtet kl 14.30

Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1500.- pluss gebyr frem til 1. Juli. Etter det økes prisen til 1800.-

 

Påmelding stenger søndag kveld, 11. august kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding)

Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 15. juli.

Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene.

Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 300.- ekstra for deltagelse.

Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og ABC

Banekjørings ABC erklæring justert 2024.pdf

 

Gruppeinndeling: Grønn = Skiltgruppe for nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Første gang du kjører med oss skal du melde deg på i denne gruppen.

Gul = Skiltgruppe for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = Skiltgruppe for de med mer erfaring

 

Har du spørsmål til arrangementet eller påmeldingen, skriv her i tråden eller kontakt [email protected]

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Vegar Dalsrud skrev (1 time siden):

Litt forvirrende datoer her, er det 8. eller 13 august?

Takk for den. Det er tirsdag 13. august.

Corsegeneralen kommer med korrigeringer (om nødvendig) i påmeldingen også.

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Forhåndstesting i morgen lørdag formiddag og mandag formiddag. Oslo'ish. Vil du slå et slag for en annen lokasjon, så gjør det. Kanskje vi kan komme dit også.

Dette er for de som vil kjøre nå eller for den saks skyld neste år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der rant det på med påmeldinger i søndagens kveldssol 😎😎👍

Tusen takk - da er vi to deltagere eller en stor pose panteflasker fra break even. Mye bedre enn det så ut før Yr ombestemte seg. Grunnlaget for en fin sesong neste år er på plass etter bra besøk på årets banekjøringer.

DW illustr.jpg

Desmo RS 28. mai 2019 3.JPG

 

Mimretid🙂

Race ready 1. juni 2013 004.JPG

NM Karlskoga 2013 019.JPG

rs juni 18.JPG

 

Kø for å slippe in på Desmodromenes banekjøring

wdw2024.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få prøvd Multistradaen på Rudskogen i dag. 

Den var overraskende god å kjøre, tung men lettkjørt, holder sporet godt. Etter å ha strammet opp kompresjonsdempingen et hakk fram og bak, så forsvant gyngingen jeg kjente enkelte steder. Spesielt ned mot T3 (angsten) er det litt ubehagelig.

Litt vanskelig å bestemme seg for hvilken gruppe som var greiest å kjøre i, begynte i gul men  resten av dagen i rød.

Veldig fint å bli kjent med ny sykkel på denne måten, positivt at sjåføren blir bedre til å kjøre også. 

God plass i gruppene, gjorde det til en lærerik og morsom banedag. 

Flott arrangert med Aleksander og Lars i førersetet.

IMG_3511.jpeg

IMG_3513.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for enda en topp dag på Rudskogen - sol og tørt føre.

Nesten 40 deltagere og dermed på økonomisk plusside for hele året. Dette er viktig for oss alle - triveligere å være dugnadsarbeider og et fullverdig tilbud til medlemmene sikret også neste år. 

Jeg fikk ikke tatt et eneste bilde, men kan spandere et ☺️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • stoppitide fjernet fremhevingen av denne emne
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • MERKEDAG 🙂  En kvart million kilometer Noen deler har vært med på hele reisen, andre bare på deler av reisen. Noe måtte byttes før det egentlig var naturlig, noe overraskende lenge etter det man forventet, noe for å oppgradere, noe for å pynte.  Først 199.999 som så ikke kunne telle lenger Så nytt instrument fra 0 til i dag, rundet 50.000  Takk til Ducati og alle som har bidratt med pleie, reparasjoner og vedlikehold
    • Bilde fra T3. Her subba hovedstøtta i et tidligere pass.På St'n kan man enkelt heve pottene, da følger støtta med opp. Fortsatt litt å gå på, på dette bildet her da...
    • Noen bilder fra turen. Selfien og det første er fra Andelva rasteplass, ikke så langt fra  Hurdalssjøen. Etter det glemte jeg at jeg hadde tatt med kameraet.... Det siste fra Vålerbanen, tatt av hobbyfotograf Kalle Husebæk. Går ut i fra at det er greit å stjele det. det ligger jo offentlig ute på Fb. 21 mil hver vei og 16 på banen, det holder for meg for ei stund. Men flere skulle på banen både Fredag og Lørdag...kanskje derfor mange kom i bil?
    • Vet ikke hvor de enkelte dekk produseres, men er relativt trygg på at disse produsentene ikke risikerer sine gode navn og rykter på en udugelig fabrikk. Noe av den voldsomme prisøkningen er visstnok at mye av dette ble laget i Russland. Hvis det var ok, så er nok de beste kinesiske fabrikkene også innafor. Metzeler har suksess i sport touring segmentet med sitt ganske nye 01. Store fremskritt fra de fleste produsenter fremdeles. Artig at de får til det. Det dekket ville jeg valgt hvis jeg ikke hadde ganske store forventninger til mine dekk på bane.  Vi har for tiden ikke en konkret dekkavtale blant medlemsfordelene. Usikkert om det er mer å hente enn det man lett får på egenhånd, så det er ikke sikkert vi etablerer ny avtale. Dessuten er mitt inntrykk at de fleste sliter mer med å få lagt om enn å kjøpe dekkene billig. Vi får se. 
    • Jeg får lyst på de Metzler M9 RR, som du har. Eller Pirelli Rosso lV. På ST'n har jeg Metzler Roadtec Z8. I kategorien sport touring.  Det er faktisk, "made in China". Noe som gjør meg litt betenkt, men skal vel ikke ha noe å si... Toppmodellene er vel fortsatt tyske kanskje?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer