Gå til innhold

Deler til 2004 Ducati 999 kjøpes


DesmoTutu

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et prosjekt som har vært i bakken på venstre side:

Trenger følgende deler, hvis noen har dette liggende:

V. Speil m/blinklys

V. Luftinntak 

Radiator

Girspak/fothviler 

V. clipon med cluthpumpe/brytere/choke   (komplett eller enkeltkomponenter)

Trenger også en del annet småtteri, så gi gjerne beskjed hvis du har noe liggende til Mk1 999 (2003-2004)

 

Noen som kan bekrefte om det er symmetrisk eller asymmetrisk lykt på 999? Sykkelen er tatt inn fra UK, og jeg har ikke fått testet lykten enda. Regner med det er noe SVV skal sjekke når jeg registrerer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 999, som jeg nylig har kjøpt. Så jeg har ikke fått testa den enda. Det er jo to linselys på denne, og jeg regner med at nærlyset er assymetrisk. Ellers ville den vel ikke blitt typegodkjent...

Om du kjøper nye clip-on, kjøp gjerne de som er et par cm høyere / mer rette. Liker du de ikke kan vi bytte, så får du mine orginale.

Radiator: https://motorradteilehannover.de/Ducati-749-H5-Bj-2002-radiator-water-cooler-A147F

V Bryter: https://motorradteilehannover.de/Ducati-749-H5-Bj-2002-handlebar-switch-left-A2997

Luftinntak: https://motorradteilehannover.de/Ducati-749-H5-Bj-2002-air-inlet-air-duct-left-A2C

Butikken har hyggelige fraktpriser, norsk moms kommer i tilegg.
Jeg har handla fre de via ebay. der har de som regel en "make offer" så det er prutningsmonn sikkert i nettbutikken også. Særlig hvis du kjøper en del...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • 9 år siden vi var på Cartagena banen i Spania og kjørte sist. Årene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjørte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager.  Jeg var der en tur i dag for å se Racing4fun sammen med en tysk arrangør. 80-90 stk på banen, 4 grupper og god plass.   Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut den😁  Været er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte å regne da jeg kjørte inn på banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute å kjørte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpå og kjørte mange runder, sprekt det. Hyggelig å treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne på godlukta, må si det kribler litt i fingra fortsatt… Snart sesongstart😀 PB 2014, kjølevæske tappes og vann helles på. Omvendt prosedyre når det pakkes for hjemreise i tilfelle frost. 999R modifisert.    2014, sporvalg trening med Kjersti. 848 og 999R   2014,  fredagsløp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk.    2016, Kjersti klar for 1 gangs kjøring med Panigalen.    2016, undertegnede ut for testing.    2025, «nye» Panigale V4   2025, vått
    • Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier så kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. Unngå det hvis du kan. Send dem et skriftlig spørsmål der du spør om Bilansvarsloven pålegger dem å dekke ansvar + førerulykke også på bane, kjørende uten konkurranse, racing, tidtagning. 
    • Hvilke selskaper er det problemer med?
    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer