stoppitide Skrevet 28. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2023 Coniale! Ny bestevenn blant svingeveiene. 8-9km konstant andregirskjøring og bare 7km fra landsbyen vår. 5 grader mindre varmt og UTSIKT på toppen. Helt alene hele veien. Passerte områdets offentlige kastanjetre-skog. Vi fikk museumsguiding av borgermesteren i år også. Kjøredresspils Gjennom bodegaen til frokostsalen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 28. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2023 Noen av Stevens i-farta-bilder Scooterdame i vinden. Vi i svetten. Ringveien rundt Bologna sentrum etter fabrikken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 29. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2023 Første dag av den italienske "fellesferien" var muligens uklokt valg av dag for å ferdes 30 mil på autostrada.... neida, stillestående kø fra tidlig morgen i retning vann. Vi kjørte motsatt og cruiset til Cortina på 4 timer netto. Uten det meldte regnet. Veldig godt å se Po-elven full av vann👍 Man blir alltids litt sliten, men deilig at alt går på skinner for én gangs skyld. Bank i bordet. Nå middagshvil før "byliv" 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Gratulerer med nok et par fantastiske badetøfler🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 15-22 grader, én mørk sky som forsvant, én politimann dom vinket på italiensk kroppsspråk så jeg vinket høflig tilbake... Vest for Cortina går en utvidet Sella Ronde; Giau/Fedaia/Sella/Gardena/Campolongo/Falzarego med lunsj på restauranten nedenfor Falzarego (bedre enn oppe på passet), is i byen og skinndresspils i hagen. Kjørte alene i dag og fikk tatt i litt. Humøret er absolutt intakt. Giau Tomt i kraftbassenget på Fedaia Dalen opp tiø Fedaia Kjenner igjen navnene? Tilbake i byen, skeivparkert utenfor politistasjonen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Giau og nedenfor Falzerego 20230730_112650.mp4 20230730_132643.mp4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 31. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2023 Goodie bag party på gang! Trafikkulykke før Sölden holdt oss igjen en time, men med litt italiensk kjørestil så rakk jeg toget lell. Sella Timmelsjoch ÖBB fra Innbruck kl 20.12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 stoppitide skrev (4 timer siden): Goodie bag party på gang! Trafikkulykke før Sölden holdt oss igjen en time, men med litt italiensk kjørestil så rakk jeg toget lell. Sella Timmelsjoch ÖBB fra Innbruck kl 20.12 Ny farge😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 1. august 2023 Forfatter Del Skrevet 1. august 2023 Sitter hos Louis med en kaffekopp og ser at det regner - dog ikke på meg. Man skal jo helst være ydmyk (?), men Yr meldte MYE mere regn enn hva fasit viser. Så la ikke værmeldingen hindre planlegging og/eller gjennomføring av turer. Et par timer av/på regn ved ankomst Sveits. Ellers tørt. I går trodde jeg sykkelen skulle dø på seg. Oppførte seg veldig "rusk i forgasseren". Steven hadde samme symptom så vi mistenkte dårlig bensin.... Fylte opp med Shell 100 e5 og symptomene er borte. En vask i Tenno, litt kjedespray her og der og etterfylt en medbragt halvliter olje. Ellers problemfritt (bank i bordet). Blåser opp dekkene til 40 psi (2,7bar?) før lange motorveietapper for å redusere flatslitasje (funker bra). Australieren var et hyggelig bekjentskap. Mange felles erfaringer etter noen runder med liv. Lekker 1100S med et utvalg modifikasjoner. Solen har avløst regnet mens jeg drakk kaffe, så da er snart tid for fergen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 2. august 2023 Forfatter Del Skrevet 2. august 2023 Takk for denne gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassi62 Skrevet 2. august 2023 Del Skrevet 2. august 2023 Kjekt å følge med deg på turen🤩👍🏻Snakkes på Vågsli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg