stoppitide Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 https://www.ducati.com/us/en/news/the-return-of-giallo-ducati-special-liveries-for-the-official-worldsbk-and-motogp-teams-for-the-misano-races 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Hei Ja så dette og da er jeg tro mot historien og det varmer hjertet 😎 å se Ducati ta ansvar her. De er jo eid av Lamborghini, som også bruker denne vakre farge kombinasjon, blir nesten rørt. 😁👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helge Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Jeg heter jo ikke Morten, men har et par meninger likevel. Jeg har lest artikkelen, og makan til influencer-møl skal man lete lenge etter. Jeg mener - gul har alltid vært en kul farge, men det får da være måte på. Gul har aldri vært en rask farge. 90talls-tradisjonen var at de små syklene var i gult, mens de store syklene var i rødt. De store, røde gikk fort. De mindre, gule gikk litt mindre fort. Før det var vinnersyklene i ymse farger, og vi minnes jo lett Paul Smart sin 750SS i lekker sølv/blå (grønn?), samt Mike Hailwood sin 900SS i rød/grønn. Jeg husker vagt at Casoli vant supersport ett år på en race-preppa 748SPS, men det får da være måte på å overdrive pressemeldingene med tanke på gult. Rødt er raskest. Sånn, ferdig snakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 17. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2023 Gul raskest pr kubikk? Dessuten dilemma; hvordan skal vi forholde oss til uttrykket "gul av misunnelse" 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Sterke meninger om farger, godt det er mange farger å velge i, så alle for sin.😁 Grønn av misunnelse er det vel noe som heter... ikke aktuelt for min del😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 15. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2023 "Contact dealer" står det. Har du fått julebonusen utbetalt, Morten? https://www.ducati.com/ww/en/bikes/panigale/panigale-racing-and-world-champion-replica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Vet du prisen Lars? Tenkte å se om det er nok mynter i sparegrisen 🤑🤑🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 😁😁😁😁😁👍👍👍👍👍endelig en sykkel jeg fikk lyst på. Koster nok ikke mindre en Diavel Bentley versjonen til 800000,-. Kanskje noen lapper til oppover🤑😅. Julebonusen ble stusslig i år, dekker ikke oljeskift på enn Panigale engang...🙃😑🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 24. november 2024 Forfatter Del Skrevet 24. november 2024 Til den neste gule sykkelen, Morten? https://shop.ducati.com/no/en/motorcycle-clothes/leather-jackets/leather-fabric-jacket-ducati-logo-c1-men.html?_gl=1*xhlwfd*_up*MQ..*_ga*MTU3Nzg2NjgwLjE3MzI0NTc2OTk.*_ga_8W811JZPVD*MTczMjQ1NzY5OC4xLjEuMTczMjQ1ODAxOC4wLjAuMA..*_ga_F45DMMNXDM*MTczMjQ1NzY5OC4xLjEuMTczMjQ1ODAxOC4wLjAuMA.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 24. november 2024 Del Skrevet 24. november 2024 Å ja, den jakka hadde jeg likt. Kanskje i fremtiden, hvem vet.... Kanskje jeg lakkerer alt det røde til gult på GT,n.... vanskelige valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg