Gå til innhold

Hepco & Becker C-Bow carrier + Xtravel soft sidebagger og top bag - Ducati


XD1262

Anbefalte innlegg

Selger et helt nytt og ubrukt (kun prøve montert) Hepco & Becker C-Bow bagasjestativ og Xtravel "soft" sidevesker, samt toppveske (fler funksjon) 

 

Dette er fra Tyske Hepco & Becker som produserer kvalitets produkter til Ducati DesertX til en hyggeligere pris enn det Ducati Performance levere. 

 

C-Bow stativet passer 100% perfekt i DesertX sin innfesting og alt monteres løpet av minutter. - kun 4 bolter totalt (!) Veldig enkelt og greit. Xtravel sidevesker festes enkelt og låses fast. Myke og vanttete med "rull on" i toppen. Tåler en trøkk om de skulle gå i bakken.

Xtravel toppveske kan også gjøres om til ryggsekk. 

 

Dette er som sagt, kun prøvemontert og ubrukt. Veskene kommer i original emballasje og kan enkelt sendes. Selges pga endringer i planer/ bagasje behov. 

 

H&B sender ikke direkte til Norge, via Norsk impotør koster dette 9 983,-  

(Tilsammenligning koster festebrakett pn nr 96781871AA for sidekofferter fra Ducati alene 9200,- og komplett sett med alu-boks sidekofferter og toppboks & brakett så koster dette 34 000,- !!! ) 

 

Dette selges gunstig til 7500,- 

Frakt tilkommer

247_431924191.jpg

247_1834739099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
    • Rart det er så mye støy rundt dette. Desmodromene har vel arrangert banedager siden 2004 ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer