Gå til innhold

Ducati barnesykkel med støttehjul 2-5 år


XD1262

Anbefalte innlegg

<<SOLGT>>

 

 

 

Ubetydelig brukt barnesykkel selges til en entusiast som venter/ har små barn. Ca 2- 5 års alderen 

  "Tre-hjul" sykkel/ sykkel med støttehjul som kan taes av, samt 69 nummer skilt. Sete kan justeres i høyden og hjula er vel i 10" størrelse. Importere denne selv for et par årsiden med de kostnader til frakt,moms og tollbehandlingsgebyr det medfølger.

 

Sykkelen er i "mint condition " lakk forseglet og "addet" flere klistermerker enn orginalt.  MDG og miljøvennlig drivstoff.  To sylindret (bein) framdrift. Nettopp utført Desmoservice (seteventilen skudd helt i bunn, slik den kan vokse med din "kid")  Valgfri Termi / Akra slip-on eller hva nå enn ungen din heter- for det er den som kommer til å stå for lyd eller støy. (Avhengig av ditt nabolag)  Siste ifra Ducati når det gjelder punkteringsfrie hjul og nøkkelfri (Keyless) start... 

 

 Selges gunstig til 750,- Evt frakt blir 150,

IMG_20220705_141732.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Må vel innrømme at den ble lagt ut for seint på sesongen ifjor. Og vinter er slikt leketøy tung solgt... 

 

Fra tøys til alvor...  Den har jeg enda... Har ikke gjort store framstøtet med å selge den før grusen blir sopt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
    • Tja, det er kanskje heller mangelen på støy som gjør at praksis og kommunikasjon stemmer dårlig med lovens bokstav. Jeg er spesielt lite imponert av selskapene som man bare må anta at tåkelegger med viten og vilje. Mitt forsøk er å snakke med så mange aktører som nødvendig - for å få fremdrift. Det er en del kokker rundt omkring, så alle bidrag til at de holder tungen rett i munnen vil være positivt. Selskapene har sin agenda (bare en begrenset rolle, men må skjerpe kommunikasjonen sin overfor kundene og betingelsene beskrevet i vilkår). Vegvesenet har kanskje mest en koordinerende rolle hva angår banekjøring, men desto viktigere rolle for veisikkerhet (der kommer det antagelig gode tiltak). Departement og direktorat presser på for redusert antall ulykker (,men er ikke tydelige på hvordan?) Inn fra sidelinjen kommer NAF (med fokus på rustløsere?), NMCU med fokus på alle våre ønsker og rettigheter, Tryg Trafikk med fokus på begrensende tiltak og å være enige med myndighetene (var det stygt sagt?) og i periferien sitter dugnadsjobbende og/eller kommersielle arrangører som tror på at det hjelper å lære opp førere på bane - også i et tempo som skaper utfordringer = bedre ferdigheter for de som allerede er forbi rustløserbehovet.  Det blir veldig spennende å følge utviklingen på dette området. Styrt feil av den innerste sirkel kan det bli vanskelig å få til noe bra. Styrt riktig kan det bli en positiv utvikling for alle. Kryss fingrene.
    • Rart det er så mye støy rundt dette. Desmodromene har vel arrangert banedager siden 2004 ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer