Gå til innhold

Monster 1200R- 2016- strøken- 20K- neste belte skift er på 34000km/ventilservice på 49000km- 175000


SVEINUNG DALEN

Anbefalte innlegg

Selges med tungt hjerte som en sier- krever beskjed om neste eier selger sykkelen videre så jeg kanskje kjøper den tilbake. Hadde på min Bucket liste at en aprilia Tuono MÅ prøves, så har gått til innkjøp av en- tilnærmet like sykler så trenger ikke to 🙂

Kun voksne eiere-vestlandet så banedager er vel 2 som jeg vet- dvs på ducati weekend to ganger. Demperne overhalt/stivere fjærer sv Esp1 tech høster 2019- orginal fjærer/deler på hele sykkelen følger med.

Baksete deksel orginalt medfølger men ikke avbildet.

Står på shift tech eksos nå- orginal samt Termi anlegg medfølger.

Quickshifter OPP montert og fungerer bra.

Karbon deksel eksos/bakskjerm/framskjerm

Dekk skiftet 2019- så holder denne sesongen om en kjører normalt. Bridgstone S22- testvinner 2019.

Nytt batteri 2021

Endel stickers som lett fjernes om ønskelig . Samme med endel aluminium detaljer i rødt- alt orginalt medfølger.

Bremse bak fungerer- nye slanger fra Duc montert vinteren 21 som skal kurere soft bakbremse en gang for alle 🙂

alle servicer /reparasjoner logget på Ducati systemet- sykkelen totaloverhalt vinteren 21/22 så derfor er ventiljustering/belteskiftet gjort på 19200km- nettopp kjørt inn pånytt og ny olje/filter nå på 20200km. Sykkelen brukes annenhver dag 🙂 - kun i solskinn- så km vil øke noe fremover.

Ta kontakt om spørsmål på 91695878

sykkelen står i haugesund- men kan møtes på Åmot/Haukeli eller noe om den selges til noen fra østlandet/sørlandet/wherever.

IMG_20220530_210632.jpg

IMG_20220530_210812.jpg

IMG_20220530_210704.jpg

IMG_20220530_210906.jpg

IMG_20220530_210623.jpg

IMG_20220530_210654.jpg

IMG_20220530_210619.jpg

IMG_20220530_210650.jpg

IMG_20220530_210954.jpg

IMG_20220530_210842.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • SVEINUNG DALEN endret tittelen til Monster 1200R- 2016- strøken- 20K- neste belte skift er på 34000km/ventilservice på 49000km- 175000
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • 9 år siden vi var på Cartagena banen i Spania og kjørte sist. Årene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjørte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager.  Jeg var der en tur i dag for å se Racing4fun sammen med en tysk arrangør. 80-90 stk på banen, 4 grupper og god plass.   Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut den😁  Været er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte å regne da jeg kjørte inn på banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute å kjørte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpå og kjørte mange runder, sprekt det. Hyggelig å treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne på godlukta, må si det kribler litt i fingra fortsatt… Snart sesongstart😀 PB 2014, kjølevæske tappes og vann helles på. Omvendt prosedyre når det pakkes for hjemreise i tilfelle frost.    2014, sporvalg trening.  2014,  fredagsløp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk.    2016, Kjersti klar for 1 gangs kjøring med Panigalen.    2016, undertegnede ut for testing.    2025, «nye» Panigale V4   2025, vått
    • Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier så kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. Unngå det hvis du kan. Send dem et skriftlig spørsmål der du spør om Bilansvarsloven pålegger dem å dekke ansvar + førerulykke også på bane, kjørende uten konkurranse, racing, tidtagning. 
    • Hvilke selskaper er det problemer med?
    • Jeg har fått klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dårlige språkkunnskaper, dårlig tid eller manglende ønske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppførsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene å regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
    • Men det er rart at det er problemer med forsikringsselskapene. De har vel ikke hatt en eneste sak på alle disse årene? Når det kommer til full kasko, kan jeg skjønne at det kan bli problemer. Men det er vel ikke tema, der er det vel enighet om at den ikke gjelder?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer