perern Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Bra du fikk fikset en midlertidig løsning, så du ikke gikk glipp av noe kjøring👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger Kristensen Skrevet 23. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2021 Hei. Her er koblingen til GiPro ref GPDT D01 baki bagasjen. QS kobles til coilene. Roger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 Flott, tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Et siste spørsmål gutter. Har nå lest og studert slipper clutch, og det står nå mellom 2 varianter til min 1098. Legger ved link til begge to, det jeg lurer på om hva er forskjellen på disse to utenom 4 kontra 6 fjærer? Begge er såkalt adjustable slik at man kan bytte farge på fjærer alt ettersom track eller gatebruk hvis jeg forstår det riktig. Noen innspill? https://ducabike.com/ducatiparts/en/superbike-749-999/84-fa4m02-slipper-clutch-4-spring-adj-race-edition.html https://ducabike.com/ducatiparts/en/superbike-749-999/111-fa6m03-slipper-clutch-6-spring-racing-edition.html Takk🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Livet er lettere med 4 fjærer 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger Kristensen Skrevet 24. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2021 Jepp. Jeg har 4 fjærer og det var du @Driven som foreslo det da mange av de andre clutchene hadde en spider fjær som kunne ryke. Ser jo ut som Ducabike har en uten i denne på 6 fjær modellen sin også nå. Uansett veldig fornøy med valget jeg gjorde. Kjører med røde fjærer men tenkte å prøve gule på neste banedag. Uten at jeg vet hva forskjellen skulle være annet en rød = race og gul = roard and track. Grønn er vist for landevei. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Sorry for nok et spørsmål, hvilke plater kjøpte dere? Tenkte å gå for den med 6 fjærer. Trodde alt var inkludert, men det var det visst ikke😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegar Dalsrud Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg gikk for kevlar kitet. Funka supert, men har ikke prøvd de andre så kan ikke sammenligne. https://ducabike.com/ducatiparts/en/superbike-749-999/959-df04-kit-dischi-frizione-completo-evo-kevlar.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger Kristensen Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 Hei. Jeg bestilte DF02 som er race tilpasset men de hadde ikke denne inne så jeg godtok DF04 og den fungerer helt topp. Det er samme som @Vegard har kjøpt ser jeg. Uansett lurt å velge noe fra Ducabike når du kjøper clutchen fra dem. Roger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegar Dalsrud Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Bare en liten oppfølging på quickshifter kommentaren min den 9 mai. Sensoren fungerer, klarer fint å få over 30% ved å klemme med fingrene. Klarte å få opp følsomheten med å løsne bolten, men måtte ha det såpass løs at den ikke satt godt nok på akslingen lenger. Hadde også litt tenningskutt utenom girskifter, antagelig pga vibrasjoner. Løsningen ble å flytte sensoren til overføringstaget, da funket det bra med 30% threshold, og ingen feil tenningskutt. Så nå er alt såre vel 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger Kristensen Skrevet 7. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2021 Hei. Godt å høre at du ordnet det på den måten. Tenker jeg skal prøve det samme når jeg får tak i ny girhendel. Roger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Husker dere hvilken av disse som skulle kobles til fremre og bakre coil? Den med rødt merke har lengst ledninger, så skulle tro den skal fremst? Stod ikke noe tydelig i bruksanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegar Dalsrud Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg tolket det slik siden det ikke sto noe om det så spiller det ingen rolle. Husker ikke hvilken vei det ble koblet, men funker gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 7 minutter siden, Vegar Dalsrud skrev: Jeg tolket det slik siden det ikke sto noe om det så spiller det ingen rolle. Husker ikke hvilken vei det ble koblet, men funker gjør det. Hvor koblet du sensoren? Jeg kjører race shifting med standard fothvilere. Stod at da skulle man ikke koble sensoren til gir-stanga (rod) pga. den registrerer ikke pull-bevegelse. Men klarer ikke helt skjønne hvor jeg da skal koble den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegar Dalsrud Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Da må du vel bruke den medfølgende bolten og avstandstykket og erstatte unbrakoskruen på akslingen ut fra girkassa som Roger har bilde av lenger oppe i tråden. Sensoren montert på staget funker nok bare for std gir retning siden den reagerer på kompresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortenm Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Montert og såvidt testet i dag. Fungerte utmerket. Sensor threshold 30% ser ut til å fungere bra. Cut-off delay 15 ms og cut-off times 90 ms tror jeg ble satt opp automatisk🙄Får lære meg hva de forskjellige verdiene betyr etter hvert. Litt usikker på hva verdien på Last RPM skal være, husker ikke max rpm på en 1098s. Blir gøy dette . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg