Gå til innhold

DB killers for Termignoni on 821 Hypermotard


Anbefalte innlegg

Hei hei, first post here

So I've been looking to start showing up at the Rudskogen trainings, and making sure my bike is ready to go. I discovered the Termignoni D136 it came with is missing the DB killers. Previous owner probably removed them and forgot about them.

Is it safe to assume termignioni without db killers will be past 102 DBs?

Any ideas where I could buy just the db killers themselves? Tried my luck on ebay, but no dice. Any universal ones I could try?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome!

Our and every other track days for street bikes (license plates/skilt-sykler) are limited to 100 dB. Our track days for both street bikes AND race bikes (RR = roadracing) are limited to 102 dB. Static noise test.

Your bike will most likely pass noise testing with or without killers, but get some anyway. PUT THEM IN BEFORE ARRIVAL. Stupid to pay for a track day you may not be allowed to attend. (Ducatis don't really make 'noise'. They play music, but that's another topic)

https://www.desmoworld.com/hyper/hypermotard-hyperstrada-821-939/auspuff/?p=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Dette er venstre side, så det er ikke akutt for hjulet. Likevel absolutt greit hvis drev-greiene også sitter som ment. Når slark foreligger bør noe gjøres. Sjekket nå hvor gammelt CNC boss'et er og antagelig klart for bytte (6 år/ca 90.000 km) Ja, jeg har et nav og aksel i reserve👍
    • Du har vel enda et drevboss/nav liggende, eller et det det som står på nå? Kjekt om bakhjulet sitter omtrent fast tenker jeg 🙂
    • Løs akselmutter så prøver å se hva dagens "overhaling" gjør. Relativt nytt drevboss(?), men disse CNC Racing greiene har tilsynelatende aluminium spor(?)/splines i motsetning til svinedyre originale som har stål. Det er også mulig at stålakslingen er slitt, men den er også relativt ny. Vi får se... Oljeskift gikk greit. Gammel CRG clutchhendel som slarket endel. Hullet hadde blitt ovalt og et resultat var at det ikke lenger var mulig å justere nok på "plunger rod" til at fri var enkelt å legge inn. Hendler til disse "big pivot" coffin master'ne er vanskelig å finne - så det ble Vortex. Ny CRG bremsehendel til Brembo radialpumpen kommer på snart.
    • På grus fra Dalseter, Fefor, Gålå, Fagerhøi og den peneste veien ned til Skeikampen. Tipper 50 som snittfart. Passering av GS gruppe var moro😎😅 Midt i Peer Gynts vei, omtrent.   2 km nord for Skei. Her ser vi nordre halvpart av Skeikampen, appelsinhytta i Skaret litt til venstre (nord) og bakerst er Prestkampen   Den bratteste delen av kampen, med alpinanlegget    Hotellet som lærte meg endel om livet og å sette pris på mye av det😎 
    • Fikk lånt verktøy til å etterstramme akselmutter (venstre) bak. Tipper det må renses/planes litt for å få bedre kontakt der. Ellers bra👍 Funäsdalen er tydeligvis en gjennomfartsåre og endel trafikk t.o.m. Alvdal også. Frem til Funäsdalen og fra Alvdal stille. Nå frokostmøte med meg selv for å lande ruten hjemover. Sognefjellet frister, men er kanskje tettet igjen av biler...  Muilg at jeg tar Vinstra, Skåbu, Dalseter og så Peer Gynt-vegen (hard grus) til barndomsparadiset Skeikampen.  🙂🙂
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer