GĂ„ til innhold

Banesykkel Ducati 748R


Morten Evensen

Anbefalte innlegg

Hei Þnsker Ä selge min spesielle 748R (nr0276) 2000 Model banesykkel registert hos NMF med nr 711.

Motor er overhalt og tunet hos Biggelaar i Holland og yter ca 120 HK kjÞrt i dynobenk og dokumentert. Motor er pÄkostet og servet for ca 55000,- hos da Biggelaar(2017) og LÞvaas(2019). Bakdemper (Øhlins)overhalt hos LÞvaas(2018) ca 4000,- kr. Ny drivlinje med Ducabike slureclutch ,drev og kjede(2018).Nye dekkvarmere(2019) og har mange dekksett og egne regnhjul komplett. +reservedeler+ nytt kÄpedeksel h.side.

Kommer til Ä vÊre pÄ banedagene i forbindelse DW og kan ses Ä hÞres der.

Pris antydning 40000,-

Send meg mail pĂ„ [email protected] 

Eller SMS pÄ 99272868 sÄ kan jeg infomere mer, eller kan da ringe opp igjen hvis man Þnsker heller det.

Interessen tiltar nÄ, ogsÄ fra utlandet,  sÄ hvis interessert sÄ hiv deg pÄ

6E7A0080.JPG

1F9A2431(1).JPG

IMG_20190821_195215_933.jpg

263005221_DesmoRS1.juni2020009.thumb.jpg.8a035b6040d435c1f27c6c56b6f029f3 (1).jpg

20200625_194004.jpg

Endret av Morten Evensen
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • stoppitide fjernet fremhevingen av denne emne

Hei igjen 

Da ble 748R,n solgt og lever videre med en ny entusiast. Kommer i gode hender. Da er racing karrieren over for min del. Men en DUCATI til skal jeg ha, men luftkjĂžlt og med mulighet for caferacer ombygging.

Vi for se hva det kan bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrĂ„der

    • 9 Ă„r siden vi var pĂ„ Cartagena banen i Spania og kjĂžrte sist. Årene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjĂžrte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager.  Jeg var der en tur i dag for Ă„ se Racing4fun sammen med en tysk arrangĂžr. 80-90 stk pĂ„ banen, 4 grupper og god plass.   Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut den😁  VĂŠret er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte Ă„ regne da jeg kjĂžrte inn pĂ„ banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute Ă„ kjĂžrte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpĂ„ og kjĂžrte mange runder, sprekt det. Hyggelig Ă„ treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne pĂ„ godlukta, mĂ„ si det kribler litt i fingra fortsatt
 Snart sesongstart😀 PB 2014, kjĂžlevĂŠske tappes og vann helles pĂ„. Omvendt prosedyre nĂ„r det pakkes for hjemreise i tilfelle frost. 999R modifisert.    2014, sporvalg trening med Kjersti. 848 og 999R   2014,  fredagslĂžp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk.    2016, Kjersti klar for 1 gangs kjĂžring med Panigalen.    2016, undertegnede ut for testing.    2025, «nye» Panigale V4   2025, vĂ„tt
    • Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier sĂ„ kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. UnngĂ„ det hvis du kan. Send dem et skriftlig spĂžrsmĂ„l der du spĂžr om Bilansvarsloven pĂ„legger dem Ă„ dekke ansvar + fĂžrerulykke ogsĂ„ pĂ„ bane, kjĂžrende uten konkurranse, racing, tidtagning. 
    • Hvilke selskaper er det problemer med?
    • Jeg har fĂ„tt klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dĂ„rlige sprĂ„kkunnskaper, dĂ„rlig tid eller manglende Ăžnske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppfĂžrsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene Ă„ regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra.  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer