-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
9 Ă„r siden vi var pĂ„ Cartagena banen i Spania og kjĂžrte sist. Ă rene 2013-16 fylte vi 2 pitbokser med DUCATI. 10-15 Nidhoggere med banesykler og noen Desmodromer med gatesykler kjĂžrte 5 dager til ende. Det var noen utrolig morsomme og spennende dager. Jeg var der en tur i dag for Ă„ se Racing4fun sammen med en tysk arrangĂžr. 80-90 stk pĂ„ banen, 4 grupper og god plass.  Ingen Duccer fra Norge, men en tysker hadde preppa en ny Panigale V4 som bane sykkel. Ser ikke verst ut denđ VĂŠret er «nesten» alltid bra i Spania, men i dag var unntaket. Det begynte Ă„ regne da jeg kjĂžrte inn pĂ„ banen, skikkelig skybrudd og alle som var ute Ă„ kjĂžrte dro inn i depot. Ei enslig norsk jente la om til regndekk og dro utpĂ„ og kjĂžrte mange runder, sprekt det. Hyggelig Ă„ treffe kjentfolk som hadde tatt turen ned. Jeg fikk kjenne pĂ„ godlukta, mĂ„ si det kribler litt i fingra fortsatt⊠Snart sesongstartđ PB 2014, kjĂžlevĂŠske tappes og vann helles pĂ„. Omvendt prosedyre nĂ„r det pakkes for hjemreise i tilfelle frost. 999R modifisert.  2014, sporvalg trening med Kjersti. 848 og 999R  2014,  fredagslĂžp med mange norske Ducatitister 2016, forundringsboks snart klar for utsjekk.  2016, Kjersti klar for 1 gangs kjĂžring med Panigalen.  2016, undertegnede ut for testing.  2025, «nye» Panigale V4  2025, vĂ„tt
-
Av stoppitide · Skrevet
Tja, det er vel egentlig alle. I varierende grad. NB uansett hva jeg skriver og uansett hva loven sier sÄ kan man ende opp i en konflikt med sitt selskap dersom ting er uklart. UnngÄ det hvis du kan. Send dem et skriftlig spÞrsmÄl der du spÞr om Bilansvarsloven pÄlegger dem Ä dekke ansvar + fÞrerulykke ogsÄ pÄ bane, kjÞrende uten konkurranse, racing, tidtagning. -
Av stoppitide · Skrevet
Jeg har fĂ„tt klare svar som viste at de vet om lovens innhold. Da er det enten dĂ„rlige sprĂ„kkunnskaper, dĂ„rlig tid eller manglende Ăžnske om tydelige beskjeder, som ligger bak deres oppfĂžrsel/motvilje mot opprydding. Eller i verste fall at de mener seg tjent med at dette forblir uklart. Kaskodekning er helt opp til selskapene Ă„ regulere. Det er IKKE enighet om kaskoen gyldighet. Langt fra. Â
Anbefalte innlegg