http://www.finn.no/finn/mc/used/viewimage?finnkode=31848112
Det er med veldig tungt hjerte jeg har bestemt meg for å (kanskje, hvis jeg klarer når det gjelder) selge Stacy. De fleste av dere vet jo hvordan det står til med meg, og jeg må begynne å ta litt mer vare på helsa mi. Jeg klarte ikke en gang og sette ut annonsen, så snille Fredrik har ordnet for meg. Jeg skal fortsatt være med på alt jeg orker og være en del av Desmodromene, og håper at jeg kan kjøpe en banesykkel om det år eller to. Føler seriøst at jeg skal adoptere bort ungen min, er vel bare italienere som kan skjønne seg på dette!
hikst og snufs fra Monica
750 er ikkje dei som vokser på trær. Lykke til med salget, og du kan nesten når som helst få låne min om du trenger det på banedager.
Siggy1
Det har ringt to stykker allerede. Er hun for lavt priset alikevel?
Det setter jeg veldig stor pris på Siggy, Desmodromer er spesielle mennesker
Sjelden sykkel bør koste litt ekstra, etter mi meining.
Klart vi er det, er ikkje som dei som bruker riskokere
Den var veldig hyggelig priset, ja!
Hva mener dere henne er verdt da? Inkl. toll.
Det er høst og jeg tror at noen kan være skeptiske til at den ikke er registrert, så her er det litt oppoverbakke. Derfor tror jeg du ligger ganske riktig i pris til tross for at den ser bra ut og har gått kort. Det vil vise seg om noen biter på - lykke til !
Strada capitano
Chief Executive Mod Addiction Enabler
Det var det Fredrik sa også. Det kommer to til uka, og flere har sendt mail. Derfor jeg lurte på om hun kanskje var litt lavt priset. Og i hvertfall i forhold til andre som ligger på Finn. Men tusen takk for innspill :)
Da kan du enten komme til å bli veldig glad fordi du faktisk får gjort om ubrukt sykkel til penger eller være offensiv og si at pga litt pågang så har prisen økt med 5 eller 10 tusen. Du risikerer at noen/alle trekker seg, men kanskje verdt et forsøk?
Hvis det er flere som vil ha henne kan jeg starte budrunde! Jeg får bare se ann litt, det er ikke sånn uber hast, og jeg adopterer ikke bort til hvem som helst! Egentlig bør jeg overlate alt til Fredrik, hvis det i det hele tatt skal bli noe salg.. Hvem er det som gråter i tlf og kaller sykkelen sin for henne når de blir oppringt av interesserte!
Jeg leste ikke hele annonsen i sted, når jeg gjorde det så falt brikkene på plass.... (Jeg trodde den sto til 40K)
Sykkelen ser meget pen ut, lykke til med salg!
ønsker meg en sånn sykkel :( men dårlig med cash nå.
går det bra med salget? må være ganske jævlig å være så syk at man ikke kan kjøre (skrekk og gru..) god bedring!
s.
Det gikk 11 år før jeg fikk drømmen oppfylt, og jeg håper jo at jeg kan få Duc igjen om en liten stund :)
Åh, det var 1100 visninger på to dager. Lurer på om jeg skal legge ut de andre tingene mine som jeg er glad i, bare så folk kan titte på dem Jeg har fått noen email og noen telefoner, men akk.. De siste dagene har jeg vært litt dårlig til å ta telefonen :O kjenner at dette sitter veldig hardt, og jeg adopterer som sagt ikke bort til hvem som helst! Takk for det forresten <3
Hun så veldig strøken ut. Har hun bare stått til pynt? Kun 12000 km på en 02 mod...