Norsk Ducatiforening Desmodromene

"Pit board"

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

Top 25 Contributor
Posts 586
Medlem# 748

Corse medlem
Don tomaso Posted: 08-14-2010 19:55

Sesongen går sin gang og det er stadig nye "greier" man må ha... Er det noen som kan anbefale en leverandør av Pit board?

Jeg er kapabel til å google selv, så jeg trenger ikke et søkeresultat som svar. Det jeg er ute etter er om noen har erfaring med/kjennskap til et merke som er bra og til en fornuftig pris.

Top 10 Contributor
Posts 1 406
Medlem# 568

Corse medlem

Don tomaso:

Sesongen går sin gang og det er stadig nye "greier" man må ha... Er det noen som kan anbefale en leverandør av Pit board?

Jeg er kapabel til å google selv, så jeg trenger ikke et søkeresultat som svar. Det jeg er ute etter er om noen har erfaring med/kjennskap til et merke som er bra og til en fornuftig pris.

Her skal jeg komme med Et Godt Tips.  På denne tiden av året er det flere som gir seg med aktiv kjøring.  Slikt blir det "overflødig" utstyr av.

Jeg vet om flere som har gitt seg, og pit board er vel kanskje ikke blant de tingene de ønsker å ha igjen i garasjen...

Konkret, ta en prat med Robert Mæhlum (www.roadracing.no), jeg vet han har div. utstyr "til overs", men om han har pit boardet ennå, det vet jeg ikke.  Spør han også om Kjetil Aarnes kan ha noe, eller om han har solgt unna alt.  Ingrid Sandum, #36 gir seg også, men jeg  vet ikke hva hun og Arne (far hennes) har tenkt rundt alt utstyret de har.

Ellers kan jeg anbefale en tur til Vålerbanen neste helg, det er siste NM runden, så ved litt aktivt innsats i depoet, så skal du se at du kan finne noe som kan brukes.  Og sikkert mye annet også.

Prøv også www.racing.no, det selges mye racingutstyr der.  Og utifra annonsene er det ofte enkelt å finne ut hvem som gir seg, og som kan ha utstyr til overs.

Regards, PerJ (gate:  '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)

Top 25 Contributor
Posts 586
Medlem# 748

Corse medlem

Takk for gode tips!Smile Jeg skal følge det opp.

Top 25 Contributor
Posts 430
Medlem# 719

Corse medlem

Det kan vel vere nok en grunn til å ta turen til Våler-banen neste helg. Er nok mange som har utsalg etter sesongen. Og med at de fleste løp har gått på regn, så vil jeg tro det er mye dekk til salgs. Kanskje lurt å komme med varebil..

Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane

Top 25 Contributor
Posts 586
Medlem# 748

Corse medlem

st2:

Det kan vel vere nok en grunn til å ta turen til Våler-banen neste helg. Er nok mange som har utsalg etter sesongen. Og med at de fleste løp har gått på regn, så vil jeg tro det er mye dekk til salgs. Kanskje lurt å komme med varebil..

Sukk. Ja, dårlig planlegging. Jeg bedriver også en del aktivitet på sykkel uten motor. Og denne helgen er jeg på tur så jeg kommer ikke på Våler.

Page 1 of 1 (5 items) | RSS