Hallo folkens... Og god Italiensk sommer på dere alle!!
Har fått en forespørsel på en som trenger å kjøpe ei rompe med 2 seter til en 916/748. Rompa trenger ikke se pen ut, men må være hel.... Om noen har ei rompe de ikke lenger bruker, eller ønsker å kvitte seg med rompa si, ikke nøl med å ta kontakt.
Ring meg gjerne på 95869838 for en hyggelig rompe-prat!
Mvh
Alex
Hør med folket på Løvaas, de har det meste i kjeller'n... også romper....
De kan jo fort bli litt gamle og slappe, de rumpene som har ligget i kjelleren der i årevis.
900SSie -> 999
Senna97: Hallo folkens... Og god Italiensk sommer på dere alle!! Har fått en forespørsel på en som trenger å kjøpe ei rompe med 2 seter til en 916/748. Rompa trenger ikke se pen ut, men må være hel.... Om noen har ei rompe de ikke lenger bruker, eller ønsker å kvitte seg med rompa si, ikke nøl med å ta kontakt. Ring meg gjerne på 95869838 for en hyggelig rompe-prat! Mvh Alex
Er dette en orginal monoposto ? Hvis ja, så trenger han mer enn bare plasten, da trenger han også en stål bakramme + fotpinner til GIB (Guy / Girl In Back).
Og han trenger også begge seteputene, monoposto puten passer ikke så godt til biposto plasten.
Hvis alt dette er sjekket ut, og han faktisk bare trenger plasten, så har jeg et blått et liggende. Mener å erindre at det er ganske strøkent, men altså blått. Han jeg kjøpte plasten av hadde lakket det om til en Red Bull kopi...
Jeg greier ikke å fikse dette før tidligst om en uke, er på vei til Assen.
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Spennende!
Tror han mangler plast og begge seteputene. Skjønner jeg rett at du ikke har puter? Uansett, hva skal du ha for plasten?
alex