Mine damer og herrer - start motorene og gjør dere klare
Årets første spontantur går i morgen søndag kl ca omtrent når vi har stått opp. Det er stort sett tørt rundt Oslo og jeg foreslår en rolig tur med innlagte varmepauser. Kaffe eller softice etter smak og behag.
Jeg kjører i alle fall, men som vanlig er det hyggelig å ha selskap. Blir du med?
Strada Capitano
Sist søndag var litt småkald og turen ble litt preget av flatt batteri
Kommende helg skal i følge Yr.no bli mye bedre. Noen som har lyst?
Siste hyttetur på fjellet denne helgen, men så åker skiene på hylla og det blir sommer og sykkel for alle pengene!
KVo: Siste hyttetur på fjellet denne helgen, men så åker skiene på hylla og det blir sommer og sykkel for alle pengene!
Velkommen tilbake på veien snart! (med videre-moddet sykkel?)
Takk! Hehe, joda, den er litt annerledes enn den en gang var, og blir enda litt mer når jeg får hentet setet hos Didrik og får pakke med blant annet speil og blinkers fra Desmoworld, trolig neste uke trooor de...
Årets første 31km er overstått! I morgen er det service hos løvaas og med mindre dommen der er knusende så er sessongen startet for meg.
ble en liten tur på meg i går hele 22 mil. skulle nesten lufta gjernhesten i dag og men.
Brom Brom .
På søndag arrangerer jeg, Lars, i Desmodromene Strada en introduksjonstur for nye og gamle medlemmer som vil ha en rolig innføring i våre herlige fellesturer.
Det kan jo tenkes at dere som har vært på Desmodromenetur tidligere også skal ut på søndagstur. Ta selv initiativ for egen tur i denne tråden, så samles vi kanskje utpå dagen for felles lunsj? (det kan virke som lydpolitiet trives i området Tyrigrava for tiden, så kanskje unngå det som startsted?)
Noen flere Desmodromer (som ikke er i Italia.....) som sitter og lurer på om det kan være interesse for en spontan-tur i morgen?
Kjør vakkert
Donna Mai-Brith #848
Mai-Brith:Noen flere Desmodromer (som ikke er i Italia.....) som sitter og lurer på om det kan være interesse for en spontan-tur i morgen?
Hvis det er tørt så håper jeg på en tur i området rundt her i Østfold/ grenseområdet mot sverige.
Her blir det barnebursdag imorgen så må nok ha den til gode...
Blir med en tur jeg om det ikke høljer ned:-)
Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene
Flyr mot Moskva kl 06:20...
Noen Desmodromer som har lyst til å bli med vise Romerikingene skikkelige motorsykkler nå på onsdag 16. kl.18 ?
Romerikes Blad og Fetsund MC arrangerer for fjerde året på rad en MC-tur på Romerike, i år går turen fra Fetsund på østsiden av Glomma opp til Funnefoss med retur til Fetsund på vestsiden av Glomma.Turen avsluttes på Ekornes fabrikker der man kan slå av en prat med andre og kjøpe mat og drikke. Det pleier å være med ca.250 sykkler, men i år kan vi jo fylle opp med en 20-30 Ducer.... ekstra.
Er det noen stemning for dette kan vi jo møtes på Essostasjonen i Lillestrøm (ligger rett etter at man har passert Nitelva på veien mellom Strømmen og Lillestrøm) kl.17:30. og kjøre i samlet tropp til Østersund ungdomsskole i Fetsund. Ring meg gjerne på 91132497 om du trenger veiforklaring.
PS: Værforbehold for meg....
Hilsen Stein.
Er det mange som har meldt sin interesse direkte til deg, Stein - Blir gjerne med, Tyrigrava er jo der hele tiden