Norsk Ducatiforening Desmodromene

Spontanturtråden 2010

rated by 0 users
This post has 56 Replies | 5 Followers

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

stoppitide Posted: 04-03-2010 19:57

Mine damer og herrer - start motorene og gjør dere klareCool

Årets første spontantur går i morgen søndag kl ca omtrent når vi har stått opp. Det er stort sett tørt rundt Oslo og jeg foreslår en rolig tur med innlagte varmepauser. Kaffe eller softice etter smak og behag.

Jeg kjører i alle fall, men som vanlig er det hyggelig å ha selskap. Blir du med?

Strada Capitano

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

Sist søndag var litt småkald og turen ble litt preget av flatt batteri Angry

Kommende helg skal i følge Yr.no bli mye bedre. Noen som har lyst?

Strada Capitano

Top 50 Contributor
Posts 101
Medlem# 954

Corse medlem

Siste hyttetur på fjellet denne helgen, men så åker skiene på hylla og det blir sommer og sykkel for alle pengene!  Wink

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

KVo:

Siste hyttetur på fjellet denne helgen, men så åker skiene på hylla og det blir sommer og sykkel for alle pengene!  Wink

Velkommen tilbake på veien snart! (med videre-moddet sykkel?)

Strada Capitano

Top 50 Contributor
Posts 101
Medlem# 954

Corse medlem

Takk! Hehe, joda, den er litt annerledes enn den en gang var, og blir enda litt mer når jeg får hentet setet hos Didrik og får pakke med blant annet speil og blinkers fra Desmoworld, trolig neste uke trooor de...

Top 25 Contributor
Posts 456
Medlem# 511

Årets første 31km er overstått! I morgen er det service hos løvaas og med mindre dommen der er knusende så er sessongen startet for meg. 

Top 75 Contributor
Posts 88
Medlem# 1056

ble en liten tur på meg i går hele 22 mil. skulle nesten lufta gjernhesten i dag og men.

Brom Brom .

Top 10 Contributor
Posts 1 024
Medlem# 869

På søndag arrangerer jeg, Lars, i Desmodromene Strada en introduksjonstur for nye og gamle medlemmer som vil ha en rolig innføring i våre herlige fellesturer.

Det kan jo tenkes at dere som har vært på Desmodromenetur tidligere også skal ut på søndagstur. Ta selv initiativ for egen tur i denne tråden, så samles vi kanskje utpå dagen for felles lunsj? (det kan virke som lydpolitiet trives i området Tyrigrava for tiden, så kanskje unngå det som startsted?)

Strada Capitano

Top 10 Contributor
Posts 966
Medlem# 589

Noen flere Desmodromer (som ikke er i Italia.....) som sitter og lurer på om det kan være interesse for en spontan-tur i morgen?

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Top 25 Contributor
Posts 456
Medlem# 511

Mai-Brith:
Noen flere Desmodromer (som ikke er i Italia.....) som sitter og lurer på om det kan være interesse for en spontan-tur i morgen?

Hvis det er tørt så håper jeg på en tur i området rundt her i Østfold/ grenseområdet mot sverige.

Top 150 Contributor
Posts 38
Medlem# 452

Her blir det barnebursdag imorgen så må nok ha den til gode...

Top 50 Contributor
Posts 98
Medlem# 901

Corse medlem

Blir med en tur jeg om det ikke høljer ned:-)

Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene

Top 50 Contributor
Posts 101
Medlem# 954

Corse medlem

Flyr mot Moskva kl 06:20...  Ick!

Top 50 Contributor
Posts 181
Medlem# 977

Corse medlem

Noen Desmodromer som har lyst til å bli med vise Romerikingene skikkelige motorsykkler nå på onsdag 16. kl.18 ?

Romerikes Blad og Fetsund MC arrangerer for fjerde året på rad en MC-tur på Romerike, i år går turen fra Fetsund på østsiden av Glomma opp til Funnefoss med retur til Fetsund på vestsiden av Glomma.Turen avsluttes på Ekornes fabrikker der man kan slå av en prat med andre og kjøpe mat og drikke. Det pleier å være med ca.250 sykkler, men i år kan vi jo fylle opp med en 20-30 Ducer....Cool ekstra.

Er det noen stemning for dette kan vi jo møtes på Essostasjonen i Lillestrøm (ligger rett etter at man har passert Nitelva på veien mellom Strømmen og Lillestrøm) kl.17:30. og kjøre i samlet tropp til Østersund ungdomsskole i Fetsund. Ring meg gjerne på 91132497 om du trenger veiforklaring.

PS: Værforbehold for meg....

Hilsen Stein.

Top 10 Contributor
Posts 966
Medlem# 589

Er det mange som har meldt sin interesse direkte til deg, Stein - Blir gjerne med, Tyrigrava er jo der hele tiden Cool

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Page 1 of 4 (57 items) 1 2 3 4 Next > | RSS