Norsk Ducatiforening Desmodromene

Mens vi venter på våren

This post has 7 Replies | 2 Followers

Top 150 Contributor
Posts 38
Medlem# 452

Sitter i sofa`n her sammen med Stina og mimrer i gamle fotoalbum mens vi venter på våren..Ser bilder fra  turer og sammenkomster med Desmodromer i inn og utland,gjør ikke savnet etter å kjøre Ducati noe mindre akkurat!Gleder meg til å treffe gamle kjente å kjære utover sommeren igjen.Og gamle begynner vi å bli idet jeg studerer 10 år gamle bilder.Heldigvis merkes ikke alderen like godt på min trofaste italiener.Den er like slank...off jeg savner sommeren.PREKÆSCool 

Top 10 Contributor
Posts 966
Medlem# 589

Det var da et skikkelig vårtegn fra Østfold Cool

Når web'n igjen er oppe å går med et skikkelig fotogalleri får vi ta en dugnad å scanne bilder slik at alle får se og minnes 'gamle dager' og bilder fra diverse nyere arrangement, gir litt stemning av å kikke på Smile

Også jeg har jo som regel kamera med og har fanga mange fine minner fra både turer, banedager og av de mer sosiale sjøslag, og skulle selvsagt delt med alle som var med og også de som ikke hadde muligheten.

Straks på tide å finne ut om skinndressen har krympet i løpet av vinteren - Ses snart på asfalten alle desmodromer Wink

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Ja, og nå er det bare å se fremover, og vips...så er asfalten varm og barSmile.

Var i dag i Sarpsborg og lastet 916 inn i trailer for Cartagena neste helg. Ser ut til at vi blir mange Ducatier denne gangen, sikkert en 5-6 sykler minst.

Åååå, som jeg gleder meg til å gasse litt, kjenne varme fra solen, lukten i pit av en varm Ducati..., vi tar våren litt på forskudd, vi som reiser nedGeeked.

Top 10 Contributor
Posts 966
Medlem# 589

Ønsker dere som får tatt denne reisen, en fantastisk reise/tur - Nå har det nok også blitt varmere enn det var i uken 12. - 20.3. (Da frøøøs vi Tongue Tied.

Spansk sol, spanske baner, spansk Jamos og spanske Chico's og chicas, det er livet det - hils på veien Yes

Kjør vakkert Yes

Donna Mai-Brith #848

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Det skal vi, og vi gasser for Desmodromene Corse!!!

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Fekk du med deg nåkke fra Sarpsborg PerWink?

Siggy1 

Top 10 Contributor
Posts 665
Medlem# 546

Corse medlem

Ja, noen utrolig flotte Corse hansker, og supertøffe T-shirts!!. Hanskene skal testes ut på Cartagena med tanke på hvor bevegelige og smidige de er. De skal få skikkelig stryk, 5 dager à 7 pass pr. dag, blir 35 pass à 20 min. Blir 11 timer det, på bane (om jeg ikke har regnet helt feil)...hehe. Så kan det være at 7 pass pr. dag i 5 dager er noe i overkant av hva jeg klarer, roadracing er en slitsom aktivitet...Cool . 

Top 10 Contributor
Posts 1 197
Medlem# 476

Får håper dei holder mål, og det skal dei gjør.

Kommer nye i slutten av mnd som sagtCool

Siggy1 

Page 1 of 1 (8 items) | RSS