Denne turen tar oss med på spennende svingete veier i indre Buskerud.
Oppmøte på bensinstasjonen på Kjellstad utenfor Drammen.
Strada-General og Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene
Liten forespørsel:
Er det mange som har satt av denne datoen og ikke kan flytte det til Søndagen? Jeg er kommet i en liten tids-klemme og kunne tenke meg å heller kjøre denne flotte turen på søndag 6. juni...
Dersom du har tenkt deg på denne turen og det passer best på Lørdagen, så si ifra i denne tråden. Hvis ikke det kommer noen insigelser, flyttes turen en dag.
-Didrik-
dhb: Liten forespørsel: Er det mange som har satt av denne datoen og ikke kan flytte det til Søndagen? Jeg er kommet i en liten tids-klemme og kunne tenke meg å heller kjøre denne flotte turen på søndag 6. juni... Dersom du har tenkt deg på denne turen og det passer best på Lørdagen, så si ifra i denne tråden. Hvis ikke det kommer noen insigelser, flyttes turen en dag. -Didrik-
Hvis dere absolutt ikke må kjøre indre Buskerud den dagen, så er det fine veier også i Østfold.
Og kl. 13 starter finalene i RR-NM på Rudskogen. Det skal vel være minst 2 Ducatier på startstreken denne helgen.
Brødrene Plassen setter sikkert stor pris på besøk i depotet i år også.
Bare et forslag fra min side.
Regards, PerJ (gate: '94 916 S, bane: '08 1098, pending: '08 1098 S)
Og jeg kan legge til at vi blir minst 3 Desmodromer som kjører BoTT på Falkenberg for de som har lyst på en litt lengre tur.
Vi flytter til Søndag 6 juni. Samtidig oppfordrer jeg folk til å stille til utdrikningslaget nevnt på forum'et.
Dagen nærmer seg, det er i alle fall nå mindre enn en uke til turen.
Oppmøte på Shell stasjonen på Kjellstad, der bommene utenfor Drammen en gang stod. Vi velger Shell på "nordgående" side, siden denne er lettere å nå fra begge sider enn Statoil på Sydgående løp, se >>kart her<< for de som kommer fra Oslo.
Oppmøte 11:00, det er lurt å tanke opp her siden det blir et stykke til neste stasjon. Vi regner med å ha Lunch på Blåfarveverket som i fjor, men veien dit og videre er litt vær-avhengig og også avhengig av hva deltakerne ønsker, det er tross alt deres tur!
Vel møtt, og husk at dette er Søndag 11:00, ikke som tidligere annonsert lørdag, da det er utdrikningslag-deltakelse, ref tråd på forumet.
Hei
Det ser ut som søndagen ryker pga. jobb for meg. Jeg prøver å få til at jeg kan begynne sent. Er det laget en rute med en ca. ankomst tid tilbake i Oslo?
Hilsen Kairon
Uppdate :2 juniTuren er reddet. Jeg skylder en kolega valutta fra "glassbanken".
Hei,
Det er mulighet for flere rutevalg, alt ettersom hva de som møter opp er klare for. Kjører vi samme rute som i fjor, som er en flott tur, så er vi på Blåfarveverket i Modum ca 13:30. Det er en mulighet for å skille lag der...
Etter lunch der så kjørte vi nordøstover og etterhvert i retning av Kongsberg. Da blir det fort noen timer ekstra før du er i Oslo...
>HER< er et kart-forslag...
Skulle det være ønske om en lengre tur, så er >DETTE< et forslag, men jeg vet ikke om dere vil kjøre nesten 40 mil ...
Hei!
Det er meldt knallvær og det er Stradatur. Ditt lengste turforslag ser helt fantastisk ut. Jeg har kjørt en del av denne turen tidligere og er definitivt klar for dette.
mvh Andreas
Hei alle sammen.
Min første post, jeg meldte meg inn her i går etter tips fra forrige eier av min nyerverede Ducati 916SPS som jeg overtok for noen uker siden. Dette høres ut som en finfin tur så jeg er med!:)
mvh Pål
Hei Pål
Velkommen til klubben og grattis med flott sykkel.
Søndagen ser ut til å bli god og varm, da blir det en flott tur også. Vi sees på Søndag!
Etter mine beregninger har buskerud en omkrets på ca 500 km. Da blir det litt mye for meg på en søndag.
lol
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
jeg er med...noen km kan hjelpe med å forberede en ny bakdekk!
vi sees sondag.
takk!
David