Norsk Ducatiforening Desmodromene

Vårslepp 01.mai 2010

rated by 0 users
This post has 29 Replies | 10 Followers

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

dhb Posted: 02-24-2010 22:52

Endelig er sesongen i gang, og vi møtes på "Grava" 11:30 og kjører sammen klokka 12:00.

Flott, rolig tur på fine svingete veier med litt mat underveis. 

Strada-General og Styremedlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

Hei

Lørdagen nærmer seg, været er ikke 100% sol, men vi satser på å styre utenom eventuelle byger.Yr skriver:

"På Østlandet kan det kommer enkelte byger. Lange perioder med sol!"

Det skal bli godt å komme på hjula igjen sammen med andre Ducatister, og ikke minst moro å se dere alle igjen. Jeg håper dere som vil være med kan svare i tråden, så kan vi gi en tentativ bestilling til den Italienske restauranten, de åpner tidligere bare for oss :-)

Vel møtt, og kjør forsiktig, det er ikke veldig god varme i bakken ennå.

-Didrik-

Top 10 Contributor
Posts 1 026
Medlem# 869

Som om det er nødvendig å si - jeg er med og håper det blir tørt.

Strada Capitano

Top 100 Contributor
Posts 59
Medlem# 985

Corse medlem

Hei på deg!

Dette har jeg sett frem til og lengtet etter lenge....... Jeg er selvsagt med (med et bitte, bitte lite værforbehold hvis det virkelig øser ned .) Hvor går turen?

mvh Andreas

Top 25 Contributor
Posts 456
Medlem# 511

jobb-jobb-jobb-jobb...1.mai...17mai...søndager...lørdager...ferier...hverdager...kanskje begynne med noe annet snart?

Top 500 Contributor
Posts 3
Medlem# 965

Hei

tror jeg rekker dette

Mvh

Morten Evensen

Meven2 696+

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

Andreas, jeg sendte også ut en mail i dag ang. mye vi gjør  i desmodromene, der sto også turen beskrevet...

Spørsmålet blir plutselig, er det mange som ikke mottar nyhetsbrevet vårt? Betyr det i så fall at dere er registrert med feil mail-adresse ... (?)

Turen er forøvrig tenkt å gå fra Grava, en liten sving utenom nesodden, under fjorden, ut til Tofte, og så inn langs Drammensfjorden for så en lengre stopp på en Italiensk restaurant på Lierskogen.

--Didrik-

Top 50 Contributor
Posts 111
Medlem# 898

Corse medlem

Hei

Klart jeg skal være med på dette. Jeg legger også inn et lite værforbehold. Dersom det ikke er byger men øser ned vil jeg male i stedet for å kjøre mc. Da får jeg fri til å kjøre MC en dag det er sol i stedet.

Men en liten byge eller to gjør ikke noe.

/k

Top 25 Contributor
Posts 236
Medlem# 581

Corse medlem

Jeg blir med hvis lading av batteri funker. Ser ut til at batteriet har blitt dårlig denne vinteren.

Styremedlem

Top 500 Contributor
Posts 4
Medlem# 580

Hallo ducatister. Jeg blir med i morgen . Surprise Vi sees etter kl.11.00

Viggo

Top 500 Contributor
Posts 4
Medlem# 580

Hei .Hvis du må bytte batteri bør du bytte til Odyssey . Det kaster igang selv den mest trimma Ducatien. Jeg kommer til å kjøpe det når det er tid for bytte. Det er litt dyrt men det betaler seg med at det blir slutt på å lure på om ducatien fyrerBig Smile

Viggo

Top 25 Contributor
Posts 508
Medlem# 554

Værmeldingen bedrer seg. Det ser nå ut til at det blir litt regn på vei til 'grava. Så, mens vi nyter en kopp kaffe og skryter hemningsløst,klarner det opp, og på vestsiden av fjorden vil det stort sett være opphold og muligheter for sol der vi skal spise. Møt opp, ikke la noen dråper ødelegge den første felles-turen.

-> Her <-  finner dere link til kart over turen også.

-Didrik-

Top 50 Contributor
Posts 101
Medlem# 954

Corse medlem

Må holde hus og være selskapelig i barnebursdag med svigers og greier... God tur!  Smile

Top 75 Contributor
Posts 88
Medlem# 1056

er det noen som faktisk har trosset regnværet? lurte event på og kjøre rett til spisested om været letter.

Brom Brom .

Top 75 Contributor
Posts 88
Medlem# 1056

skulle utsatt turen til i morgen da er det jo meldt sol hele dagen.

Brom Brom .

Page 1 of 2 (30 items) 1 2 Next > | RSS