Norsk Ducatiforening Desmodromene

Ducati Owners Club logo

Noen som kjenner han som skulle selge rød monster 900

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 1 Follower

Top 50 Contributor
Posts 98
Medlem# 1096

mikkel67 Posted: 02-08-2010 13:05

Hei,

for noen måneder siden var det en fra karmøy el haugesund som hadde en rød monster 900 ca 1999 mod til salgs for ca 60 000. Jeg har ne kompis som er interessert i denne. Er det noen som har lagret denne annonsen eller kjenner vedkommende så kunne jeg gjerne tenkt meg nummeret hans.

Top 10 Contributor
Posts 1 564
Medlem# 234

Jeg husker ikke annonsen, men du kan jo prøve å sende en PM til han karen her? Han kjenner ganske mange Ducce-eiere i de trakter...

http://desmodromene.com/members/tamburini/default.aspx

Top 50 Contributor
Posts 84
Medlem# 563

Takk for "tilliten" Helge,men kjenne ikkje til nogen 900 til salgs,men har netopp vært hos Løvaas og byttet inn ein 750 monster med corse optikk og diverse,kanskje det hadde vore ett alternativ? Monsteren var min kones og vi byttet den inn i ein Sport 1000 biposto,flott retro sykkel som eg må ned i kjellaren og sjå på jevnligtBig Smile. Har meldt meg frivilligt til å hjelpa til med innkjøring....Wink

Top 10 Contributor
Posts 491
Medlem# 869

Dæven - den svarte eller røde? Nydelige sykler og uendelig med muligheter for videreutvikling. Lykke til med innkjøringsoppdraget.....

Top 50 Contributor
Posts 84
Medlem# 563

Takk for detSmile .Det blei den røde uten kåpe,den har ein litt meir "human" kjørestilling ,har og ein 996 i huset så det kan vara greit å få variera ryggvinkelen littBig Smile

Top 100 Contributor
Posts 46
Medlem# 626

Hei !!! Va å så på det nye vidunderet.....nydelige doning det ja!

Flott med "variasjon av ryggvinkel"Wink Det e slek så ungdommen lika d !

Grattla så mye.........................BEGGE 2 !  Glede oss te våren,men det drøye visst et tag !

JonnCool

Page 1 of 1 (6 items) | RSS