Årets første banedag.
Se baneprogrammet for priser og påmelding
Dagfinn (Daffy Duc)-- Desmodromene Corse General --
Mangen som skal?
Eg lurar på å ta turen i frå vest...
Eg skal ikkje[:'(]
Har fortsatt ikkje fått vite heilt sikkert ka som er galt med min, desverre. Skulle gjerne, men tar kanskje turen innom og ser.
Siggy1
catoh: Mangen som skal? Eg lurar på å ta turen i frå vest...
Og jeg lurer på om paven er katolsk
Det er altså ikke noe å lure på! Dersom du har anleding til å komme bør du benytte muligheten. Du kommer til å få en fantastisk dag uansett ferdighetsnivå.
Jeg kommer, så da sees vi forhåpteligvis.
Eg har fri og ingen planar, so det skal jo eigentlig berre vera å hiva seg på sykkelen..
Men må køyre dagen før.. Nokon som veit om ein rimlig overnattingsplass i nærleiken av Rudskogen? evt om det er greit å hiva opp eit telt på området?
70 mil på ein dagsetappe, er litt spent på det.. tidleg i sesongen, ny sykkel.. spørst om eg klare å køyra dagen etter
Mener det er noen som har pleid å overnatte her:
Bye Kro & Vertshus Jernbanegata 3-5 1890 RAKKESTAD
69 22 24 92
catoh:evt om det er greit å hiva opp eit telt på området?
jeg tror ikke det er så lett å få lov til å være innenfor gjerdet på Rudskogen om natta nå lenger, men sjøl har jeg overnatta rett utenfor porten (i kassebil / telt). Dessuten er det er camingplass i Rakkestad, ikke så langt unna.
-- Anders Mille S2, Bimota bb1 mm
Takker for svar
Dæven døtte - dette blir bare bedre og bedre. Jeg håper flere har det så bra som meg på banedagene våre.
Det er fremdeles en prøvelse å stå opp halv seks, men det går da. Yr.no bommet heldigvis med omtrent åtte morgentemperaturgrader. 12 Rudskoggrader på det kaldeste, mens termometernålen krøp opp til 30 grader etter å ha solt seg litt.
Flott arrangement og blide Ducatister.
På gjensyn!!!
Strada Capitano
Selv med sykkelen hjemme i garasjen (doctors order:-( ) ble dagen i dag av det jammy slaget. Det summer godt i hodet selv 4 timer etterpå - men klage gjør jeg så absolutt ikke. Kjempedag!
Superduperkjempemegagigadag! Neste gang er du aktiv, Vibeche!
Synes det var flott av dere å ta turen likevel når du ikke kunne kjøre.
Kristen
Edit: Hjertelig tusen mange takk til Dagfinn, resten av styret og alle andre som bidrar til å få gjennomført disse banedagene! Dette blir bare bedre og bedre. RESPEKT...
Takk for det - det var verdt turen selvom "trunkusen" protesterer litt nå.. Noen dager til nå så er vi på veien igjen. Det var VELDIG koselig å hilse på deg og de andre i dag. Som nye i miljøet er det godt - og viktig - at mottakelsen er av slaget vi begge opplevde i dag. Det føles for lenge til neste gang:-)
Hvis dere er en gjeng på denne siden av byen som kjører sammen, blir jeg gjerne med en dag. Det er ikke så mange av de frustrerte fruer i min krets som forstår min passion for dette.. Stakkars ladies..:-)
Vibeche
Jeg hiver meg gjerne på honnøren [<:o) ]for opplegget - selv som tilskuer:-)
Så bra at du hadde det moro Vibeche! Da sees vi 19 juni?
Flott dag, med mye fin kjøring.
Stor takk til styret som gjennomførte en flott banedag! Samt alle smilende Ducatister. Min kammerat som kjørte den røde fra den store agregat-produsenten var å kjempefornøyd.
Kristiansander med 996SPS og 1098 Bane
Kjempeflott banedag. Takk til arrangørteamet og alle gode hjelpere. Deilig å kjenne at en ikke er så rusten likevel! Og det er fremdeles mye å lære, hvilket er hovedgrunnen til at ducatister sjelden kan karakteriseres som frustrerte fruer... alle frustrasjoner forsvinner som dugg for solen i en perfekt sving eller under en heftig nedbremsing. Keep up the good work!