Brand new Ducati Corse Aluminium justerbare footpegs selges.Disse har dele nummer SKU 96625707B hos ducati. Koster 479 euro.Selges 3000,- kr
Bilder kan sendes på mail
Henrik
Jeg er interessert i disse. Har en 848. Kan du sende meg bilder på ?
Styremedlem
Det kan jeg. Du kan google SKU koden også.. :)
Duccen996: Brand new Ducati Corse Aluminium justerbare footpegs selges.Disse har dele nummer SKU 96625707B hos ducati. Koster 479 euro.Selges 3000,- kr Bilder kan sendes på mail Henrik
slik ser de ut ifølge Ducati.com
96625707B
Hadde håpet det var disse du hadde for salg:
96627507B
For da hadde det vært en riktig god deal.. . :-)
Tor #69
I år kommer dokker tel å plages mye med mæ...
Det er de nederste som er Ducati Corse, de som er til salgs her er Ducati performance
Tor Erik #64
Hva mener racing-folket om faste kontra løs-leddete fotpinner og tåpinner? Jeg skjønner det med brekkasje, men betyr det noe for forankring/forutsigbarhet/fasthetsfølelse e.l.?
Strada Capitano
stoppitide: Hva mener racing-folket om faste kontra løs-leddete fotpinner og tåpinner? Jeg skjønner det med brekkasje, men betyr det noe for forankring/forutsigbarhet/fasthetsfølelse e.l.?
Nå representerer vel jeg strengt tatt ikke racingfolket, men jeg har best erfaring med faste pinner på asfalt. De har en noen fordeler slik jeg ser det:
Enkle (billige) å lage sjøl.
Funker til en viss grad som "krasjpuck" slik at man ikke skraper opp ramma så lett.
Pinnen er alltid der den skal være, med oppfellbare pinner har jeg hatt opplevelser hvor foten ikke har truffet pinnen etter div dramatikk, pga at pinnen hadde vippet opp... (Hadde ikke den foreskrevne fjæra montert)
På endurosykkelen derimot, der har jeg ledd selv i pedalene (tåpinnene). Dette er selvsagt for å slippe å bøye/ødelegge noe så fort sykkelen treffer noe i skogen, eller velter.
-- Anders Mille S2, Bimota bb1 mm
Fotpinnen må være fast, enkelt og greit. Det finnes rimelige utgaver der fotpinnen er skrudd inn i selve festet for rammen. Ergo lett å bytte ut om uhellet er ute. Laget i aluminium og knekker garantert før rammefestet knekker.
Hva du mener med tåpinne, vet jeg ikke. Mener du gearsjalter?
Og linken til "Feel The Track", som ligger et annet sted her, beskriver veldig godt oppsett med tanke på vinkel og valg av fotpinner. Pensum for de som ønsker å bli bedre på bane, både vanlige Track Days og de som skal kjøre fort.
Tåpinner (hjemmelaget oversettelse fra toe peg) - pinnene som føttene kontakter for gir skift og bremsing. Tenkte det passet bedre enn "pedal"
Jeg har sett "feel the track" før, men skal gå tilbake for å se etter ergonomi. Suger til meg så mye jeg kan for å lære.
hangout: Og linken til "Feel The Track", som ligger et annet sted her, beskriver veldig godt oppsett med tanke på vinkel og valg av fotpinner. Pensum for de som ønsker å bli bedre på bane, både vanlige Track Days og de som skal kjøre fort.
Jeg finner ikke denne infoen - kan du hjelpe?
Se om det er denne http://www.feelthetrack.com/index.html
Jeg lette på YouTube "feelthetrack" og fant denne.
http://www.youtube.com/watch?v=wOJZVRZ91EY