Norsk Ducatiforening Desmodromene

World Ducati Week - noen andre med ønsker/planer?

rated by 0 users
This post has 21 Replies | 3 Followers

Top 10 Contributor
Posts 1 025
Medlem# 869

stoppitide Posted: 12-09-2009 12:47

(se også en annen tråd for mer om samme tema) http://desmodromene.com/forums/t/4335.aspx

Jeg har veeeldig lyst til å dra, men sliter litt med å se hvordan jeg skal få råd og tid - foreløpig.

Det koster dog ingenting å planlegge og regne litt. Jeg ser for meg ferge t/r Kiel, tog til Avignon og så 4-5 dager i Alpene før de fire dagene i Misano/Bologna. B & B rett ved banen for €45 pr pers pr døgn. Deretter tog fra Verona til Hamburg.

Tror nok denne pilgrimsreisen kan bli minnerik. Noen andre som er inne på samme tanker?

Strada Capitano

Top 25 Contributor
Posts 236
Medlem# 581

Corse medlem

Hadde vært veldig gøy med en slik tur, har hatt lyst i flere år. Det kommer for meg på et meget vanskelig tidspunkt i forhold til jobb, så jeg tror ikke det er mulig. Jeg sier i fra om det blir en mulighet.

Styremedlem

Top 200 Contributor
Posts 18

Hei,har veldigt lyst eg og,og det passer for meg med fri. Så eg er med.

Top 75 Contributor
Posts 62
Medlem# 787

Corse medlem

hei

prøver meg i dette forumet også

Har bestillt tur nedover den 10 på kvelden fra torp med ryan air og retur tirsdag 15 på kvelden.

Så derfor lurer jeg på om noen er interessert i litt selskap på dagene dernede på dagene og kansje  samkjørt noe på leiebil og div andre ting.

Jeg har aldrig vært på wdw før , så litt selskap hadde vært ålreit.

mvh

sølve hansen

Top 10 Contributor
Posts 1 297
Medlem# 749

Corse medlem

Hei Sølve.

Det er fortsatt usikkert mhp hvilket hotell jeg skal være på da dette trolig blir ordnet av Ducati

Jeg har sett at Ducati har lagt ut en hotellliste med rabatterte priser på følgende adresse: adresse

Det lønner seg å være registrert DOC medlem. (som har fått welcome kit)

Jeg kommer til å forsøke å samle inn telefonnumre til de av dere som reiser nedover slik at vi kan treffes.

Dagfinn (Daffy Duc)
-- Desmodromene Corse General --

Top 10 Contributor
Posts 1 025
Medlem# 869

Hvor finner jeg DOC nummeret da - er det DesmoDromene medlemsnummer?

Strada Capitano

Top 100 Contributor
Posts 59
Medlem# 985

Corse medlem

Hei!

Hva med oss som ikke har mottatt kitet ennå?

mvh Andreas

Top 10 Contributor
Posts 1 297
Medlem# 749

Corse medlem

Hei.

Du står fortsatt i systemet til Ducati som DOC medlem. Jeg får ikke sjekket status i det systemet da dette er nede for vedlikehold de neste 2 ukene.

Skal sjekke når det kommer opp igjen.

Dagfinn (Daffy Duc)

Top 500 Contributor
Posts 8
Medlem# 808

Hei.

Vi blir syv stk som kjører nedover siste helgen i mai, med kurs for Mugello og WDW.

Vil det gå noen form for felles bestilling av billetter til WDW og Ducati Grandstand på Mugello for klubbens medlemmer?

Top 75 Contributor
Posts 62
Medlem# 787

Corse medlem

hmm

dette kan bli ålreit ska vi se .vet ikke om jg er doc medlem (hva står doc for ).

men vis det er plass så takker jeg og bukker for det.

mitt tlf nr 909 15 617

sølve

Top 10 Contributor
Posts 1 297
Medlem# 749

Corse medlem

DOC = Ducati Owners Club.

Har du kjøpt ny Ducati er du automagisk medlem. Eller du kan ha registrert deg på ducati.com og bedt om deltakelse.

Dagfinn (Daffy Duc)

Top 75 Contributor
Posts 62
Medlem# 787

Corse medlem

har ikke kjøpt ny , men 998`n ble førstegangs reg på meg hos løvås når jg kjøpte den i 2004

Men hvor kan jg sjekke om jg er DOC

SØLVE

Top 10 Contributor
Posts 1 297
Medlem# 749

Corse medlem

Hei.

Som sagt kan jeg sjekke dette for deg såsnart systemet hos Ducati kommer igang igjen. Det er det samme systemet som vil fortelle meg hvordan dere skal bestille rabatterte billetter osv osv.

Men du vet at vi har med Italia å gjøre. Så ikke hold pusten.

Dagfinn (Daffy Duc)

Top 75 Contributor
Posts 62
Medlem# 787

Corse medlem

hei igjen

jeg vet , hatt mye med italia å gjøre  i min tidligere yrkeskarriere. Men uansett  gleder jg meg

sølve

Top 200 Contributor
Posts 18

Hei,vil det bli lakt ut nåke kjørerute,plan. Her for dei som skall kjøre ned.

Eg er åleine på sykkel fra vestlandet,og har veldi lyst og reise,men kunne vore greit og hengt seg på

ilag med noen??

Mvh. Stian

Page 1 of 2 (22 items) 1 2 Next > | RSS