Komplette Termignoni`s slip-ons med mellom rør (går rett på de orginale grenrørene) har jeg til salgs.
Anlegget er meget pent, alt stål er høyglanspolert og pottene er av den høye typen. Selges kr. 3500,- eller bud.
Ring for en Ducati prat om du er interessert.
992 76880, Per.
Høres interesant ut! Nå har jeg carbon slipons montert,men de er av den lave sorten
og ikke Termignoni(som egentlig er et"must"?)
Har du noen bilder hvor de er montert ?
Mvh:Jonn G.
Har ikke bilde med pottene på, men de er som nye, og er av den høye typen. Helt riktige på 900SS.
Ok. Må tenke litt på det. Sparer egentlig til Øhlins dempere til SS`n + noen andre ting.
Jeg har originale Ducati Performance carbon potter,nokså nye også. Dumt å kassere de når de
både funker og ser nye ut! Men som sagt tidligere: De er ikke høye og heter ikke Termignoni !!!
Vi snakkes.
Vel, du kan jo selge de, da. Og om du ikke bor altfor langt unna, kan vi jo møtes så du får se på mine?
Hel... - disse fikk jeg også lyst på. Jeg har typiske lave potter (men 2000-mod. SS).
Men slike høye potter gjør vel at man må fjerne fotpinnene bak? Da må man jo nesten ha ensits også :-)
900 SSie, 2000 mod.
Stemmer det, du må fjerne fotpinnene bak, men trenger ikke monosits for at det skal se bra ut.
Men de passer vel muligens ikke til 2000-modellen?
(Nå har vel kanksje jonnemann kjøpt de uansett.)
Joa, de passer til dine orginale mid-pipes. Slip On potter er det, så når du skal på bane, bytter du bare selve pottene til dine orginale.
Hm...da er rørene noe lengre enn på de originale da?
På rudskogen når det er skiltløst kan jeg jo kjøre med effektpottene jeg har nå - kanskje det går med disse også? **** Er de fine, da? Inbiller meg at det gjør litt med utseende på SS-en å få pottene litt opp. Bare litt dumt med forhvilerne.
Er det slike?
Som kommer sånn omtrent midt opp på siden?
Du kan helt sikkert bruke disse på bane også, i skiltløs gruppe. Det er jo orginale Termignoni. Ja, de er fine og er nesten ikke brukt, ser ut som nye.
De ser ut som de på bildet, men er ikke av den ovale typen, de er helt runde.
Har steike lyst på dem, gitt. Bare litt teit med fothvilerne, da jeg kjører med passasjer innimellom. Da spørs det hvor praktisk det er å bytte potter disse gangene, og om det ender opp med at de lave blir stående på :-/
Lekkert med Termignoni. Har et par lave Gualdi carbonpotter på min. Må nok holde meg til lave potter. Trenger fotpinnene. Ellers var det fristende.
Hei.
G.P.R er et firma som lager carbon potter i alleslags valører....
jeg så noen på ebay som var klistra helt oppunder hekken på en 750/900 SS i.e.
Bakre fotpinner var montert. Noe for deg ???
Mvh:Jonn.